Titanfall 2 får co-op för fyra spelare nästa vecka

Robot
Titanfall 2 får co-op för fyra spelare nästa vecka

Frontier Defense gör comeback.

#respawn, #titanfall-2


Gnällkuk

Nice!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Respawn Entertainment gör så mycket positivt med Titanfall 2 att man nästan blir lite misstänksam. Vad är hållhaken egentligen?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Respawn Entertainment gör så mycket positivt med Titanfall 2 att man nästan blir lite misstänksam. Vad är hållhaken egentligen?

Hade hoppats på dom kunnat göra matchmaking och interface bättre än titanfall 1 men lyckades göra det sämre.

Medlem

Toppen med all gratis-DLC. det som är lite synd är att mycket är återanvända banor från Titanfall 1. Vissa älskar dem, vissa hatar dem. Jag är lite kluven själv.

Men så länge det är gratis banor som inte delar spelarbasen ska man inte klaga!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Nu komr jag säkert slå ned knytnäven i jordgeting boet, men tyckte det inte hade någon som helst spel känsla att man satt i en Meck robot, kändes heller inget vidare när man sprang runt som soldaten. Fanns ingen wooooow effekt när man satt sig i mecken å skall börja trampa iväg. Kanske bara är jag som tycker det, men kan säga att Meck warrior 3 hade bättre känsla. En spel snutt ur detta spelet https://www.youtube.com/watch?v=WfH_fDH_zO4

Annars så var det hyfsat roligt för stunden, Körde dock bara kampanjen, då jag ej är för death match.

Medlem

Matchmakingen är sämst, skitdumt med deras jävla serversystem. Sitter i Sverige med en 100/100 lina och jag pingar runt 60, men inte konstant, får spikes upp mot 200 ibland. Det förtar spelglädjen något brutalt i ett snabbt FPS som Titanfall.
Varför lägga sina serverhallar i Belgien och Holland ? ? ? :/

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Matchmakingen är sämst, skitdumt med deras jävla serversystem. Sitter i Sverige med en 100/100 lina och jag pingar runt 60, men inte konstant, får spikes upp mot 200 ibland. Det förtar spelglädjen något brutalt i ett snabbt FPS som Titanfall.
Varför lägga sina serverhallar i Belgien och Holland ? ? ? :/

Hur kan du ha så kass ping på servers där? Jag brukar ligga runt 40-60 på servers i de områdena, och jag har endast en 10/1 lina.

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Nu komr jag säkert slå ned knytnäven i jordgeting boet, men tyckte det inte hade någon som helst spel känsla att man satt i en Meck robot, kändes heller inget vidare när man sprang runt som soldaten. Fanns ingen wooooow effekt när man satt sig i mecken å skall börja trampa iväg. Kanske bara är jag som tycker det, men kan säga att Meck warrior 3 hade bättre känsla. En spel snutt ur detta spelet https://www.youtube.com/watch?v=WfH_fDH_zO4

Annars så var det hyfsat roligt för stunden, Körde dock bara kampanjen, då jag ej är för death match.

Wow, Titanfall 2 har enligt mig den typ bästa känslan i ett shooter på länge. det blandar Quake-style bunny jumping med parcour, och Tunga titans.

Fast Mechwariior får man tänka att de mechsen är typ stora som höghus, de här titansen är typ stora som ah tre fyra människor eller dylikt.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av SorbP:

Wow, Titanfall 2 har enligt mig den typ bästa känslan i ett shooter på länge. det blandar Quake-style bunny jumping med parcour, och Tunga titans.

Fast Mechwariior får man tänka att de mechsen är typ stora som höghus, de här titansen är typ stora som ah tre fyra människor eller dylikt.

Är nog sant att robotarna inte är lika stora som i Mechwarrior 3 , Det enda som gav lite känsla av att sitta i mechen Titanfall var nog ljudet tyckte jag, Annars så kändes det som om man typ flöt fram på ett weird vis , soldaten inkluderat. Och ja, det var väl en rolig ide att man kan sprattla upp för väggar och så. Var något som fattades tycker jag i alla fall.

Quake spelade man på 400 x 600 ruta när det kom =P Old times.

1
Skriv svar