Peter Molyneux mobilspel The Trail kommer till Steam

Robot
Peter Molyneux mobilspel The Trail kommer till Steam

Ska förändras för att passa pc-formatet.

#22-cans, #peter-molyneux, #the-trail


Medlem

nej tack.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem
Skrivet av Ankh:

nej tack.

Peter Molyneux, Mr. "Jag hatar alla spel jag precis har gjort klart"... så ja, jag håller med. Nej tack.

Medlem
Medlem

Faktiskt ett ganska trevligt spel. Tror dock inte att det kommer hålla lika bra till PC.

Medlem

Detta kan bli kul, min mobil blev överhettad och laggade sönder för den är så gammal av det här spelet men det var riktigt beroendeframkallande tyckte jag.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Har inte han spelskaparförbud ännu`?

Medlem

Kul spel av en härlig snubbe, vi vet ju alla hur han fungerar nu så ingen behöver bli besviken på hans spel. Ge spelen en chans och döm det sedan. Detta är faktiskt rätt kul.

Medlem

Nej och nej, får ni betalt för att skriva om denna man eller har ni en crush?

Skägg.
10 Chambers

@Halvars90: Haha, va? Oavsett om man gillar Molyneux eller inte så är han en del av spelbranschen. Som vi bevakar. Spelet i fråga är, faktiskt, ganska så gemytligt.


signatur
Medlem

Jag är fullt medveten om vad han gjort för den industri jag gillat sedan jag var ett barn. Men det är uppenbart att han inte längre gör spel som tilltalar mig på samma sätt som spelen han var med och skapade när han startade Bullfrog och även Lionhead.

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Kul spel av en härlig snubbe, vi vet ju alla hur han fungerar nu så ingen behöver bli besviken på hans spel. Ge spelen en chans och döm det sedan. Detta är faktiskt rätt kul.

Jag lovar att testa det, så fort han fixat klart ett annat spel först...

1
Skriv svar