Första halvan av spelåret 2017 till ända – och vinnaren är...

Medlem

Så många bra spel detta halvår.

Prey var riktigt trevligt och bjöd på en riktigt HL-stämning.
Dawn of War 3 spelar jag just nu och är riktig trevlig RTS
Wildlands är riktigt bra synd att de släpps i skuggan av Ubisofts misstag

Har inte ens börjat på Nier, Horizon eller Andromeda. Sen har man massor av trevliga spel att se fram emot. nytt Far Cry Wolfenstein, Sonic Mania. Ser ut att bli ett riktigt stabilt spelår.

Medlem

Av detta årets släpp har jag bara spelat Horizon och Nier.

Nier får min röst. Det var en härlig spelupplevelse. Även om 9s story var lite repetitivt efter att ha kört 2b. Men hacking var kul. Roligt att det var så många spelsätt i ett och samma spel. Rekommenderas!

Medlem

Jag har bara spelat Horizon Zero Dawn och Zelda på den listan. Visserligen gillar jag starkt Zelda spelen, men detta ligger tillhör dock ett av de jag uppskattat minst av dem. Så Horizon Zero Dawn är självklar vinnare för mig.

Skribent

Thimbleweed Park! Ett peka och klicka i absolut världsklass. Hoppas nu bara att Gilbert stannar kvar i genren..


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Inte så konstigt att zelda och Horizon får mycket röster då jag är säker mest spelade dom 2 spelen av dom på listan. Men bästa spelet på listan är självklart Nier Automata. En helt unik uplevelse av ett spel. Och dom som missat att spela det har missat en sjukt cool upplevelse.

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Jag kom ihåg det som att det var igår. Spelade San Andreas dagligen till PS2 sedan tog jag ner piratversionen (inte längre pirat) till PC som fullständigt mosade konsolversionen. Full HD och krispigare grafik var så jäkla skönt. Var det 580p till konsolen tro.? Nej det var ett skönt kliv. Spelade det sönder o samman efter det. Skönt att även lägga in egen musik som radiokanal. Slayer och Metallica fick det "headbangas" till för egen del... minnen.

Möjligen 560-580p till xbox, tror att ps2an är så låg som 240p, lol!, osäker. Och så mycket mer, "random events", extra detaljer, som om dom släppte typ 1/2 av spelet till konsol.

12
Skriv svar