Take Two stoppar fuskverktyg i GTA Online – tvingar skaparen att donera till välgörenhet

Robot
Take Two stoppar fuskverktyg i GTA Online – tvingar skaparen att donera till välgörenhet

Modden Force Hax har äntligen stoppats.

#gta-5, #open-iv, #take-two


ELF
Medlem

Det går åt rätt håll. Frågan är bara hur många verktyg det finns kvar.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Avstängd

LOL, alternativet till att be om ursäkt och skänka pengarna var nog en riktigt saftig stämning

Medlem

Hela situationen andas ett klassiskt filmögonblick:

Kobayashi: Because you have stolen from Mr.Soze, Mr Fenster. All of you. That you did not know you stole from him is the only reason you are still alive. He feels you owe him. You will repay your debt.

Medlem

"we apologize for any and all problems Force Hax services have caused to the Grand Theft Auto Online community."

Eller hur att de gör, då hade de slutat tidigare.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

"we apologize for any and all problems Force Hax services have caused to the Grand Theft Auto Online community."

Eller hur att de gör, då hade de slutat tidigare.

De ber om ursäkt för att de blivit påkomna med fingrarna i syltburken...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Innebär det att man kan spela online igen utan att springa omkring med dildo stickandes ur huvudet, bli penetrerad av en julgran eller massakrerad av horisontella rotorblad från vindkraftverk i framtiden, tro?


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Klockrent. Nästan så jag köper spelet fast jag inte gillar genren. Med risk för att låta gammal och bitter säger jag att första gta var/är bäst.

Medlem
Skrivet av Frisell:

Klockrent. Nästan så jag köper spelet fast jag inte gillar genren. Med risk för att låta gammal och bitter säger jag att första gta var/är bäst.

Vilken genre är det du inte gillar? "Braspels-genren"? Du bör absolut köpa spelet. Strunta i Online-läget, lira bara storyn... Väl värt pengarna.

Medlem
Skrivet av CreepyCrawler:

Vilken genre är det du inte gillar? "Braspels-genren"? Du bör absolut köpa spelet. Strunta i Online-läget, lira bara storyn... Väl värt pengarna.

Third person är det jag har problem med. Sen är körkänslan ett skämt.

Medlem
Skrivet av Frisell:

Third person är det jag har problem med. Sen är körkänslan ett skämt.

Körkänslan gick att fixa med Open IV och tillhörande mods en gång i tiden.

1
Skriv svar