Se första gameplay-klippet från Anthem, Biowares nya spel

Robot
Se första gameplay-klippet från Anthem, Biowares nya spel

Som utlovat fick vi en närmare titt på deras nya scifi-epos.

#anthem, #bioware, #e3, #e3-2017


Medlem

Horizon on crack + Titanfall. Mycket lovande.

Herr rygg

Hype!


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

NuZ
Testpilot

Säger R.I.P Destiny och förbered er på Downgrade city för fy f*n vad snyggt det var. För snyggt för konsol.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

FM-guru
F.d. Sisyr

Blir snopen om det ser såhär bra ut när det släpps.

Medlem

Det där såg riktigt jävla grymt ut.

Medlem

Såg jäkligt bra ut, går upp o tävlar mot Destiny 2 för mig. Men o andra sidan släpps väl inte Anthem i år?

Medlem

Såg sjukt jävla bra ut!

Om det där blir bra så kommer det att bli en rejäl gamechanger framöver. Man kommer helt enkelt bli kräsen


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Ser ut som ett Mass Effect meets Destiny... jag är sjukt förvirrad och sjukt nyfiken. Ska hålla ett öga på det.

Medlem
Skrivet av D01tY:

Säger R.I.P Destiny och förbered er på Downgrade city för fy f*n vad snyggt det var. För snyggt för konsol.

EA får banne mig inte göra en Ubisoft.

NuZ
Testpilot

@Freffo: Så sant!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Gaara:

Såg jäkligt bra ut, går upp o tävlar mot Destiny 2 för mig. Men o andra sidan släpps väl inte Anthem i år?

2018.

Medlem

Sa de att spelet kördes på en Xbox X? Kan det inte varit så att de hade en PC med 2x1080 Ti eller så. Är ju inte så svårt att koppla in en Xbox one kontroller till en pc direkt och då ändras ju de kontextuella knapparna för alla actions på skärmen till XB varianterna =o

Inaktiv

Under första sekvensen i staden så tänkte jag bara på hur pass mycket detta kommer bli nedgraderat till release och hur mycket skit de kommer få för det. Hade varit kul om den trenden kunde brytas.

rav
Medlem

Så det är inte ett MMO, utan ett Co-op? Kommer det ha någon form av matchmaking drop in funktion tro.
Även om de drar ner grafiken så ser ju spelet ut att kunna bli grymt!

Medlem

Okay, jag är officiellt taggad!

Liiiite bättre facial animations i början där jämfört med Andromeda hehe.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Under första sekvensen i staden så tänkte jag bara på hur pass mycket detta kommer bli nedgraderat till release och hur mycket skit de kommer få för det. Hade varit kul om den trenden kunde brytas.

Håller med dig fullständigt. Det är utvecklare som har skapat något otroligt snyggt och atmosfäriskt under tusentals arbetstimmar. Tycker de stolt ska få visa upp helheten fastän det är väldigt svårt att nå maximala grafikinställningar på PC. För min del betyder det ett framtidssäkert spel. Köper man nya komponenter så blir spelen som nya. Och så som Sony och Microsoft verkar göra nu med nya konsoler vartannat år så kan de lika gärna köra gratis re-release på alla speltitlar man äger. Fast spelen blir såklart snyggare.

Man bör vara medveten om vad man får ut utav en konsol när man köper en. Och företagen ska inte lura kunder.

Medlem

Tungt skriptad multiplayergameplay-trailer, The Division: Återkomsten någon?

Skägg.
10 Chambers

(Förlåt, var tvungen)


signatur
Medlem
Skrivet av Pirazy:

Tungt skriptad multiplayergameplay-trailer, The Division: Återkomsten någon?

Destiny var inte lika skriptad men fortfarande lika pinsam, sen även Wildlands =o förväntar mig något liknande med Far Cry 5 eftersom det också har coop =P

Ubisoft, king of cringe.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hahaha


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Ambassadör
Xbox

Försiktigt positiv... Men det lär bli något tröttsamt grind-mähä till slut antar jag. Kommer iaf att se snyggt ut på XboX.


signatur

Jump in.

Medlem

@Pirazy: precissss vad jag tänkte!

Medlem

@Fuidama: dom sa att det körs i realtime på en xbox one x


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av jonis:

Okay, jag är officiellt taggad!

Liiiite bättre facial animations i början där jämfört med Andromeda hehe.

Andromeda hade också bra animationer innan de förstörde hela spelet.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Avstängd

Synd bara att det är en linjär utomhus korridorskjutare (on rail shooter) med snygga kulisser, väggar, alltså ca: fem procent av det du ser är spelbara miljöer, och att man siktar från höften med ett stort X på skärmen, skulle idag kunna liknas vid quicktime events, typ, något från 1863. Och påminner inte spelarna i klippet om The Divisions lanseringsjippo, skådespelarna, är det samma folk som i Division?

Inaktiv
Skrivet av lackis:

Synd bara att det är en linjär utomhus korridorskjutare (on rail shooter) med snygga kulisser, väggar, alltså ca: fem procent av det du ser är spelbara miljöer, och att man siktar från höften med ett stort X på skärmen, skulle idag kunna liknas vid quicktime events, typ, något från 1863. Och påminner inte spelarna i klippet om The Divisions lanseringsjippo, skådespelarna, är det samma folk som i Division?

Ungefär så går mina tankar. Grafiken är ju snygg men gameplayet ser rätt trist ut, förutom att man kan flyga då. Men skjutandet ser ut som vilken dussin-tredjepersonsskjutare som helst.
Minns när min brorson fick The Division i julklapp, kollade på när han spelade i ungefär 5 minuter sen höll jag på och somna för det var samma sak om och om igen. Han frågade om jag ville spela men jag tackade nej, höll tyst om att det såg ut som något av de tråkigaste spelen jag nånsin sett.

Medlem
Skrivet av lackis:

Synd bara att det är en linjär utomhus korridorskjutare (on rail shooter) med snygga kulisser, väggar, alltså ca: fem procent av det du ser är spelbara miljöer, och att man siktar från höften med ett stort X på skärmen, skulle idag kunna liknas vid quicktime events, typ, något från 1863. Och påminner inte spelarna i klippet om The Divisions lanseringsjippo, skådespelarna, är det samma folk som i Division?

Så du vet att man inte kan ta sig fritt någon annanstans i världen som visades i början och att det är en restriktiv on rail shooter, dvs du kan inte röra dig fritt utan datorn styr vart du ska gå... dvs förutom att Quests, som i alla andra spel, säger att man ska gå till vissa platser? Det var ju synd =( då blir det ju exakt som Division... och även Destiny i sådana fall om det stämmer det du säger. Men det hindrade inte mig från att spela Destiny i snart 3000 timmar och eeh ja Division har jag bara spelat i ca 600 timmar.

Gunplay är en annan femma dock.

Det verkar som EA tagit lite hints från Bungie och Ubisoft när det gäller "vi är super seriösa och taktiska och samtidigt blir super glada och överraskade när vi får saker" script snack medans de spelar tillsammans.

Medlem

Hade kunnat slå vad om att grafiken kommer få sig en ordentlig downgrade...

Medlem

Helt klart taggat över det här.
Men det kommer väl höst 2018 eller nåt.

12
Skriv svar