E3-schemat – alla hålltider inför spelfesten!

Robot
E3-schemat – alla hålltider inför spelfesten!

FZ guidar dig till årets största spelhändelse som drar igång ikväll.

#bethesda, #e3-2017, #ea, #microsoft, #nintendo, #sony, #ubisoft


Avstängd

Fan vad roligt, kommer att sitta klistrad. Och jag är först med att kommentera! På första plats?!!!, jag är helt suverän.

Ingenting från Rockstar eller Take-Two?

SoL
Medlem

Bloodborne 2 hoppas jag på!!

Medlem

@Espresso_Bengt: Indeed. Dör ju om jag inte får se gameplay från Red dead redemption 2... Jag behöver plåster på de vidöppna såren efter förseningen...
Mycket intressant. Jag vill bland annat se RDR 2, Far Cry 5, South Park, Bethesda-godsaker typ som ett nytt TES eller en helt ny titel. Omfg, om GoT-ryktet stämmer. Skulle kunna bli fantastiskt bra. Och fler stora traditionella titlar till Switch, bortsett från några MarioKart-kvällar lite då och då börjar den bli dammig där uppe på hyllan. Annars är jag väldigt öppen för förslag på nya, fräcka titlar.

Herr rygg

Ni no kuni 2?


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Skägg.
10 Chambers

@zumo: Enda chansen Rockstar dyker upp på E3 är nog om MS öppnat stora säcken med pengar, likt GTA IV.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Jo, jag vill minnas att det ryktades ihärdigt ifjol om Rockstar skulle visa upp RDR: 2 fram till sista stund. Att de skulle haft en planerad uppvisning av något stort men som ställdes in på grund en massaker i Oregon, USA? Dock kan jag ej minnas om det var ifjol eller året innan det.

Medlem

E3 redan ikväll? Fan vad trevligt

Skägg.
10 Chambers

@Bojkott: EA:s presskonfa iaf, som följs av Bethesda med flera imorgon. E3 har spridig ut sig


signatur
Skägg.
10 Chambers

@zumo: Oj, det minns jag inte. Då kanske det finns lite hopp iaf. Det skulle ju kränga Scorpios!


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Haha, ja. Det är väl tveksamt dock xD. Men de säger att hoppet är det sista som lämnar människan. Skam till den som ger sig.

Medlem

Den här kvällen kommer att bli bra! Öl, tacos,chips och kolla på Dropped Frames E3 coverage!


signatur

Good Night, Good Luck

Medlem

Här har ni en länk med timers: http://e3timer.com/

Redaktör
Ponny

Oh! Såg precis att Bethesda kör 06:00 och inte 04:00. En sen ändring, verkar det som. Känns mänskligare. Då blir det åtminstone några timmars sömn mellan Microsoft och dom.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Ingenting från Rockstar eller Take-Two?

Vet inte så mycket om Take-two, men Rockstar är sällan med på E3.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Bethesdas tidsändring uppskattas inte, glad att ni meddelade mig i tid iaf <3

Medlem

Vet inte när dom ändra men dom senaste 2 veckorna har de varit kl 6 på morgonen för Bethesda när jag tittat. Sony Kl 03:00 kanske man kan titta på. Bethesda blir till att titta till morgon mackan på jobet

@zumo:

RDR2 ja gärna mer! Men jag hade hoppats på någon hint om nästa GTA spel, jag förstår att de såklart kommer pusha RDR2 nu ett tag framöver. Men eftersom GTA IV släpptes 2008 och GTA V 2013 så känns ju det som nått borde dyka upp 2018/2019? GTA serien är ju en enorm kassa-ko så de kan ju inte släppa den liksom, såvida de inte börjat anammat Nintendos strategi och lägga ned produktionen av deras mest populära artiklar

Medlem

Call of Duty: WW2? Kommer inte det visas nå gameplay på det?

Skägg.
10 Chambers

@rewoX: Säkert på Sonys eller Microsofts konfor. Cod är viktigt för konsolerna.


signatur
Medlem

Lite ovanligt sent för Microsoft. De brukar väl vanligtvis sända sin presskonferens kl 19:00?

Medlem

Jag hoppas verkligen att ryktena om ett nytt Wolfenstein stämmer. Machine Games gjorde en fantastisk insats med de två spelen och jag väntar med spänning på att se mer från dom. Bring on the New Colossus!!


signatur

War, War never changes...

Medlem

Blir intressant vill ha mer info för, Forza Motorsport 7, The Crew 2, Genesis Alpha One , Call of Cthulhu: The Official Video Game, Hunt: Showdown, etc.

Skägg.
10 Chambers

@Bojkott: Känns som årets presskonferenser kört hela havet stormar. Förr höll ju sig alla på samma dag...


signatur
Medlem

Angående RD2 Rockstar kommer inte vara på E3 (de alltid aldrig varit med på E3) jag har fått deras nyhet brev det står att spelet RD2 blir försenat ända in till 2018, de släpper det när den är färdig och de postar nyheter på deras newswire. Här är original texten från nyhetsbrevet:

"Red Dead Redemption 2 is now set to launch Spring 2018 on PlayStation 4 and Xbox One. We are very sorry for any disappointment this delay causes, but we are firm believers in delivering a game only when it is ready. We are really excited to bring you more details about the game this summer. In the meantime, please enjoy a selection of new screenshots from the world of Red Dead Redemption 2 at the Rockstar Newswire."

Medlem

Tackar, jag är värdelös på tidzoner. Sony conference är surt som faen, lite väl sent:(

Inaktiv

Men var är Activision? Hade hoppats på ett releasedatum för PC versionen av Destiny 2. Nöjer de sig med ett bås i år?

Skägg.
10 Chambers

@anon_319742: Har Activision haft en egen presskonferens förut? Kan inte minnas det isf.


signatur
1
Skriv svar