Mass Effect: Andromeda patchat; bättre karaktärsskapande och manlig romantik

Robot
Mass Effect: Andromeda patchat; bättre karaktärsskapande och manlig romantik
Inaktiv

Jag har svårt att begripa varför transkaraktärens dialog ska justeras efter en förväntad dagsaktuell diskretion kring detaljer i ett spel där du kan ha sex med utomjordingar som ser ut som tvåbenta myror doppade i havreflarn utan att någon rycker på axlarna. Det är väl om inte annat en fingervisning om en rätt tillåtande kultur kring avvikelser?

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Jag har svårt att begripa varför transkaraktärens dialog ska justeras efter en förväntad dagsaktuell diskretion kring detaljer i ett spel där du kan ha sex med utomjordingar som ser ut som tvåbenta myror doppade i havreflarn utan att någon rycker på axlarna. Det är väl om inte annat en fingervisning om en rätt tillåtande kultur kring avvikelser?

Jag antar för att transpersoner finns på riktigt och knäckflarnsvarelser inte (åtminstone i vår galaktiska närhet).

Men jag håller med om att det är löjligt och känns mer som en PR-grej, vet inte om detta område bör prioriteras när man ska försöka förbättra spelet.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ufo Pooorrrrnooo

KoP
Medlem

Lite sent. Känns ju inte som att man kommer lira igenom ME: Andromeda igen på ett tag då det inte var så länge sen man blev klar med spelet.

Kul för alla som precis köpt spelet eller kommer köpa det att få en massa lull-lull som inte fanns när man själv drog igenom spelet.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag antar för att transpersoner finns på riktigt och knäckflarnsvarelser inte (åtminstone i vår galaktiska närhet).

Men jag håller med om att det är löjligt och känns mer som en PR-grej, vet inte om detta område bör prioriteras när man ska försöka förbättra spelet.

Jag tycker det är väldigt rimligt med tanke på att Bioware har lagt mycket energi på att vara inkluderande och förstående beträffande just den här sortens minoriteter så att försöka rätta till de felsteg de råkat göra i den frågan är väldigt fint gjort. Sen är justerad dialog förmodligen inte ett jätteprojekt att fixa till i jämförelse.

Ambassadör
Xbox

För sent.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av KoP:

Lite sent. Känns ju inte som att man kommer lira igenom ME: Andromeda igen på ett tag då det inte var så länge sen man blev klar med spelet.

Kul för alla som precis köpt spelet eller kommer köpa det att få en massa lull-lull som inte fanns när man själv drog igenom spelet.

Jag går och väntar på lite DLC, sen blir det nog en runda till med nytt skillset. Sugen på att köra mer melee & shotguns.

Kanske kör igenon new game+.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Inte patchat än väl? Coming soon..

Avstängd

Ha!...GAYYYYYY!!!

1
Skriv svar