Funcom förklarar hur du spelar The Secret Worlds Legends gratis

Robot
Funcom förklarar hur du spelar The Secret Worlds Legends gratis

Allt är gratis men du kan betala för saker, om du vill.

#f2p, #gratis, #secret-world


Medlem

Spelet var en bra idé men utförandet lämnade en hel del att önska. Starka Call of Cthulu vibbar, vilket är en positiv sak. Game mechanics var dock inget att hänga i granen.

Medlem

@Makkapakka:
Detta är en omarbetad version av the secret world och en nylansering vad jag förstått,..gameplay är inte detsamma som i originalet..+ att spelet inte ens är släppt...
Kanske spela först och sen säga vad du tycker??

Medlem

@Makkapakka: Utförandet lämnade en del att önska? Story,atmosfär,missions ligger TSW hästlängder före alla andra mmog:s jag spelat.Tyvärr har inte tillräckligt många fått upp ögonen på denna pärla till spel.

Är tyvärr lite skeptisk till nystarten då jag känner att det kan bli för nedskalat och urvattnat för att passa den stora massan.


signatur

More COOP for the masses

Medlem

Jag kommer testa detta igen, då det första var intressant ^^

Medlem

Blev aldrig av att testa originalet efter betan, men var rätt sugen under lång tid. Fick tyvärr aldrig med en enda gammal guildie, eller urgammal guildie, eller de där riktigt riktigt gamla fd fd guildiesarna som man fortfarande har kontakt med.
Så lägger detta på "ska prova någon gång" högen tillsammans med Defiance och Star Trek (PS4 version bara för att jävlas). Men först lite Marvel Heroes Omega PS4 för att se om "MMO" (om man nu ska kalla det för det) faktiskt går att spela på konsol.

Gillar att några vågar göra något annat än same old boring fantasy crap och lite annat level/gear system än "standard". City of Heroes saknas dock med stor sorg (även om jag la av ett par år före nedläggningen).

Inaktiv

Säger det jag redan har sagt, som TSW-fan känner jag mig trampad på. Kanske icke-rationellt, men så känns det.

Släpp samma spel igen med lite ny combat och annat som folk gnällde på när TSW släpptes och hova in lite cash. Nope, I'm out.

MEG
Medlem

Hoppas att de har fixat de sämre delarna i spelet, blir att testa det.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Kommer ihåg att jag tyckte spelet var ganska coolt....Förutom combaten som sög röv.
Har dom ändrat den?

Gen
Medlem
Skrivet av IceTeus:

@Makkapakka: Utförandet lämnade en del att önska? Story,atmosfär,missions ligger TSW hästlängder före alla andra mmog:s jag spelat.Tyvärr har inte tillräckligt många fått upp ögonen på denna pärla till spel.

Är tyvärr lite skeptisk till nystarten då jag känner att det kan bli för nedskalat och urvattnat för att passa den stora massan.

Glöm inte att nämna UI:t som var före sin tid och kändes både modernt, stilrent och minimalistiskt.

Atmosfären är nog det jag kommer minnas bäst då den verkligen kändes äkta, läskig samt hopplöst.

Skall definitivt testa detta spel när det väl släpps. Bara introduktionen på en timma (då iaf) var riktigt cool.

Medlem

@roftg: De skrämde bort mig med spelet jag refererade till. Omarbetat eller inte, såvida de inte gjorde om game mechanics från grunden, så är det fortarande inte spelet för mig.

1
Skriv svar