Upplev stressen från den tröga omladdningen i War of Rights

Robot
Upplev stressen från den tröga omladdningen i War of Rights

Amerikanska inbördeskriget var ingen plats för fegisar.

#nord-och-syd, #war-of-rights, #nyhetstips


Medlem

Kul att se!
Snart? så får man se om "stresståligheten" duger med min tidigare Sergeant "investering" i spelet
Under nästa fas borde det vara dags att få panga lite (för mycket lär det inte bli med den omladdningshastigheten ) om jag nu begriper det rätt.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Ser faktiskt väldigt bra ut.


signatur

Jäh!

Medlem

Kan bli bra efter några månaders uppdateringar för dom som gillar sånt här. Själv blev jag bara frustrerad av att se killen ladda sitt vapen två gånger.

Inte min grej

Medlem
Skrivet av jehuty:

Kan bli bra efter några månaders uppdateringar för dom som gillar sånt här. Själv blev jag bara frustrerad av att se killen ladda sitt vapen två gånger.

Inte min grej

Det häftiga är när man kör med en klan (Regemente) och alla kör rippel eld perfekt (Kontinuerlig eldgivning från höger till vänster) och andra strids tekniker.

Sen när man är i närstrid med bajonetter. Den stora frågan är dock hur många man kan vara på en server i Mount and blade napolionic war så var 200 spelare normalt på linebattle events. Då kunde man komma med ett regemente på 40 personer.

Medlem

Bättre bajonettanimationer tack. Ser mer ut som man kör en pinne lätt i bröstet på någon för att se dem göra en dykning som respons som skulle få en fotbollsspelare att skämmas.

1
Skriv svar