Trots The Final Chapter – Resident Evil-filmerna börjar om

Robot
Trots The Final Chapter – Resident Evil-filmerna börjar om

Den långlivade filmserien om Resident Evil gick i mål i vintras – trodde du ja!

#resident-evil


Releasehästryttare

Tyskt bolag säger ni? Åtminstonde är inte uwe boll med hoppas jag!

Medlem

Jag gillade alla filmerna, förutom den sista. Den första var sjukt bra, sedan dalade det neråt. Men jag uppskattade de för var de var ^^

Medlem

Det finns ju redan två filmserier i separata 'tidslinjer' så en reboot av Resident Evil är inte direkt något nytt. Båda serierna är bra.

Medlem

För att något heter "final" behöver inte betyda slutet. "Final" fantasy, ja hur många spel är vi uppe i nu må tro?:D

Medlem

Bara jag som muttrar, om än högt: Suck

Medlem
Skrivet av aholman:

Bara jag som muttrar, om än högt: Suck

Förhoppningsvis är det ingen som tvingar dig att se filmerna.

Detta är en bra nyhet för oss som gillar att se på filmerna, även om de inte är så bra

Testpilot

Gillar filmerna men undrar hur tusan de skall få till det utan Milla Jovovich.

Medlem

Är Milla med? Annars kan det kvitta.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Är Milla med? Annars kan det kvitta.

De är en reboot så varför skulle hon vara med?
Skulle gärna att de höll sig mer till spelets grunder denna gång(mer skräck den action).

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Jag gillade alla filmerna, förutom den sista. Den första var sjukt bra, sedan dalade det neråt. Men jag uppskattade de för var de var ^^

Håller helt med! Den första var sjukt bra å vilket soundtrack! sedan gick det stadigt utför och skall jag vara ärlig så såg jag inte ens klart den sista. Händer väl någon gång men den va fan lökigare än lökig.

Ser klart fram emot en reboot och vilken riktning dom tar det. Hoppas ju såklart att kvalitén skall likna första filmen och bygga efter det första spelet. Hellre det än på 7:an, som var ett riktigt bra spel även om den sista delen av spelet var väldigt svagt.

Gen
Medlem
Skrivet av storm72:

De är en reboot så varför skulle hon vara med?
Skulle gärna att de höll sig mer till spelets grunder denna gång(mer skräck den action).

Jag håller med, lite läskigare får det ändå vara.
Tycker också det är bra att det kommer en ny karaktär.

Medlem

Tycker de första 3 filmerna var ok sedan blev det crap av det hela tyvärr. Hoppas de väljer att gå likt spelet Resident Evil 7 åt skräckhållet. Då kan det bli intressant igen...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar