"Ska kännas som Witcher 3" – allt vi vet (läs: anar) om Assassin's Creed Origins

Robot
"Ska kännas som Witcher 3" – allt vi vet (läs: anar) om Assassin's Creed Origins

Inför E3 blåser det upp till ryktesstorm kring Ubisofts lönnmördarserie.

#assassins-creed-origins


Avstängd

Jo, för det blir nog som Witcher. LOL!

Medlem

Ser faktiskt fram emot det.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Gissar vilt på att man kommer behöva klättra upp i saker för att "Låsa upp" områden då en massa blippar dyker upp på kartan i varje område (med samma sorts typ 5 olika sorters uppdrag i varje område). Vet inte varför jag får för mig detta men......

Medlem

Ja. Ett AC i stuk med Witcher3 kvalité vore väldigt roligt faktiskt. Fast å andra sidan så sa utvecklarna att Mass Effect Andromeda skulle bli som Witcher 3. Man kan ju alltid drömma.

Medlem

Ett spel där man kan "uppleva" forntida Egypten. Om det dessutom blir kul vore det ju som en besannad dröm.

Medlem

Om det verkligen är teamet bakom Black Flag som jobbar på spelet finns i alla fall en chans att det blir ett underhållande spel. Just Black Flag är tvåa på min lista över bästa AC spel. Etta är tvåan. Konstig mening.


signatur

PSN: MrOakenborn

Aaaah, älskade Black Flag, vilket spel! Men det var nog mest pga piraterna, eftersom jag diggade serien tv-serien Black Sails lika mycket, kan varmt rekommendera den serien även till icke pirat intresserade så att säga.

Medlem

@nils45: håller med. Men dom flesta Will ju kopiera "the witcher 3". Ingen har lyckats. Mass Effect var bra men låg inte i närheten av kvalitén av "the witcher 3".

Om AC blir så fritt som det blir jag glad. Men Ubi är kända för sina buggar. Dom har inte varit särskilt roliga.

Jag älskar hela serien och ser framemot fler spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"The game is roughly 3 times the size of AC4."

Jag har sagt det förr, säger det igen, och kommer säga det tusen gånger till i framtiden. Yta är ointressant utan innehåll.

Nu är inte det här ett officiellt uttalande av Ubi, men om det stämmer kommer de definitivt använda sig av storleken i sin marknadsföring. Se till att fylla alla kvadratmeter med något intressant också.

Medlem

Varför ska dem "kopiera" The witcher för? Tänk ut något nytt istället. Kan säkert bli bra men har svårt för AC..

Medlem
Skrivet av OddGreen:

Varför ska dem "kopiera" The witcher för? Tänk ut något nytt istället. Kan säkert bli bra men har svårt för AC..

Witcher 3 gjorde ingenting nytt egentligen, bara en massa kvalité, och varför ska man inte "kopiera" kvalité. Det betyder inte heller dom "kopierar" 100% rakt av.

Medlem
Skrivet av Bennii:

"The game is roughly 3 times the size of AC4."

Jag har sagt det förr, säger det igen, och kommer säga det tusen gånger till i framtiden. Yta är ointressant utan innehåll.
.... Se till att fylla alla kvadratmeter med något intressant också.

...PRECIS som i verkligheten.. host. (natur KAN göras intressant också).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Araxes:

Jo, för det blir nog som Witcher. LOL!

Är nya generationen "gamers" de mest negativa människorna som någonsin skådats? Börjar tro det.
Tröttsamt att allt fortfarande jämförs mot the witcher dessutom.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Araxes:

Jo, för det blir nog som Witcher. LOL!

Skrivet av alias:

Är nya generationen "gamers" de mest negativa människorna som någonsin skådats? Börjar tro det.
Tröttsamt att allt fortfarande jämförs mot the witcher dessutom.

vad är det för fel på att vilja ha bra spel med bra grafik. när det väl släpps ett riktigt bra spel så klart att dom sätter ribban lite högre än EA och Ubi för dom är ju kända för att göra bra spel... inget konstigt att man jämför spel, varför äta korv med makaroner när man kan äta oxfile
ps. ja man ska vara kritisk, man ska inte förhandsboka...det händer att ett bra spel tittar ut
(witcher 3)

Medlem

Undrar om den gamla staden Thebes kommer med?

Medlem
Medlem
Skrivet av OddGreen:

Varför ska dem "kopiera" The witcher för? Tänk ut något nytt istället. Kan säkert bli bra men har svårt för AC..

Eller så kan de ignorera värdelösa råd och fokusera på att leverera ett bra spel. Innovation är inte intrinsikalt värdefullt, och det är inte heller universalt önskvärt. Däremot är kvalitet och polish det.

Medlem

Den där bilden kan inte vara äkta eftersom arkitekturen inte stämmer in överens med tidsepoken.. Inte heller båten som karaktären seglar med..

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Witcher 3 gjorde ingenting nytt egentligen, bara en massa kvalité, och varför ska man inte "kopiera" kvalité. Det betyder inte heller dom "kopierar" 100% rakt av.

När såg vi sist en titel från Ubisoft som hade samma eller ens i närheten samma kvalité som Witcher 3? Kan inte komma på något trippel AAA från Ubisoft som någonsin haft det

Dom säger antagligen så bara för att locka köpare. Ubisoft har haft en riktigt ful marknadsföring av sina spel de senaste åren (tex Watchdogs första E3-trailer vs färdiga spelet). Jag gillar AC-spelen (är bara Syndicate jag inte kört hittills) och Ubisoft är riktigt bra på att leverera en bra setting (skön miljö) men brukar falla på story, eller för mycket repetivt skräp som de slänger in bara för att kunna säga att "du kan minsann få ut typ 100 timmar speltid!", nu överdrev jag lite, men ni fattar min poäng.

Ubisoft är fortfarande Ubisoft, och så länge dom inte får en ny ägare och/eller byter ut sin workforce så får man ta allt dom säger men ett par ton skopor med salt.

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

När såg vi sist en titel från Ubisoft som hade samma eller ens i närheten samma kvalité som Witcher 3? Kan inte komma på något trippel AAA från Ubisoft som någonsin haft det

Dom säger antagligen så bara för att locka köpare. Ubisoft har en haft en riktigt ful marknadsföring av sina spel de senaste åren (tex Watchdogs första E3-trailer vs färdiga spelet). Jag gillar AC-spelen (är bara Syndicate jag inte kört hittills) och Ubisoft är riktigt bra på att leverera en bra setting (skön miljö) men brukar falla på story, eller för mycket repetivt skräp som de slänger in bara för att kunna säga att "du kan minsann få ut typ 100 timmar speltid!", nu överdrev jag lite, men ni fattar min poäng.

Ubisoft är fortfarande Ubisoft, och så länge dom inte får en ny ägare och/eller byter ut sin workforce så får man ta allt dom säger men ett par ton skopor med salt.

Bara för dom inte haft det i din åsikt, betyder inte att dom inte kommer ha det i framtiden.

1
Skriv svar