Tre onödigt spännande minuter i Battlegrounds

Medlem

Spelet är en 100% camp-fest, om du har ett aggressivt spelsätt är du dömd att förlora. Hitta en 8ggr zoom och göm dig i ett hus till <10 spelare kvar = given vinst


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=HCUS1PThONg Har ni hört denna? Är förälskad i PUBG numera, verkar som dom flesta som testar har skitkul med spelet!

Medlem
Skrivet av Sito:

Spelet är en 100% camp-fest, om du har ett aggressivt spelsätt är du dömd att förlora. Hitta en 8ggr zoom och göm dig i ett hus till <10 spelare kvar = given vinst

Stämmer inte alls, har själv vunnit på båda sätten, kampat och aggro. Det beror på hur duktig man är. (Jag säger inte att du är dålig )

Skrivet av Zidious G:

Alltså, det ser ju inte spännande ut alls. Antar att man måste "vara där". Ungefär som om någon berättar för dig precis hur spännande en film är, man har ändå ingen aning.

Det byggs från början till slut. Man är runt 100pers som hoppar fallskärm i början, man har bara ett liv och inga vapen i början, man får loota till sig grejer, och sen kämpa sig sin väg till första platsen, som har hård konkurrens!

Medlem
Skrivet av Lerner:

https://www.youtube.com/watch?v=HCUS1PThONg Har ni hört denna? Är förälskad i PUBG numera, verkar som dom flesta som testar har skitkul med spelet!

+ Kanonlänk Lerner!
Jag skickade in den som nyhetstips i ditt namn, värd att ses som jag ser det

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av nils45:

Stämmer inte alls, har själv vunnit på båda sätten, kampat och aggro. Det beror på hur duktig man är. (Jag säger inte att du är dålig )

Att bli ihjälskjuten utan att veta vem det var som sköt eller ens varifrån skotten kom ifrån är knappast skicklighet, allt går ut på att gömma sig och vänta på att folk dör.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

12
Skriv svar