Darksiders 3 officiellt, se första trailern!

Robot
Darksiders 3 officiellt, se första trailern!
Medlem

Kul att serien fortfarande lever. Ser helt klart intressant ut.

Medlem

Ballt med kvinnlig protagonist. Ni som inte har spelat Darksiders II har för övrigt något att se fram emot.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Horribel design på huvudkaraktären men konceptet låter intressant, påminner lite om hur Dante's Inferno blev.

Medlem

Håller med om att hennes design är usel.

Releasehästryttare

Spelet har en steam store page nu.

Medlem

Jag tycker hennes design är ball iaf. Passar Darksider artstilen : )

Medlem

Man får hoppas att dom håller det i samma stil som tidigare spel.
Jag är dock kluven med designen av kvinnan, den ser bra ut men den ser för tecknad ut på samma gång, hm.
Inb4 att muppar säger att hon är för sexig


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Kul överraskning! Gillade ettan och tvåan skarpt, så det här ser jag fram emot.

Medlem

Hoppas att det blir lika bra som de två första spelen. Fattar dock inte varför hon har höga klackar på sina skor. Måste va bökigt att slåss i.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Hoppas att det blir lika bra som de två första spelen. Fattar dock inte varför hon har höga klackar på sina skor. Måste va bökigt att slåss i.

Har du aldrig hört talas om stilett-klackar? Livsfarliga!

FM-guru
F.d. Sisyr

Nice! De första Darksiders var en av de mest positiva överraskningarna jag stött på inom gamingvärlden. Tvåan var också bra, men då var förväntningarna högt uppskruvade. Ser fram emot detta.

Ambassadör
Xbox

Bör man spela ettan och tvåan? Har dem liggandes i backlogen...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Bör man spela ettan och tvåan? Har dem liggandes i backlogen...

Samma här!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Mortaigne:

Bör man spela ettan och tvåan? Har dem liggandes i backlogen...

Tror inte det behöves för att fatta vad som händer, men det är ju bra spel i sig så bara ös tycker jag : )


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nu blir det köp av 1:an och 2:an. Spela igenom dom igen! Detta ser vi fram emot


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Gillar inte hennes ansikte i trailern, ser väldigt tecknad ut. Men hoppas att det ändras, serien är ju inte direkt verklighetstrogen. Men hade varit snyggare med lite mer mänskligare drag.

Gnällkuk
Skrivet av EpicGoblin:

Gillar inte hennes ansikte i trailern, ser väldigt tecknad ut. Men hoppas att det ändras, serien är ju inte direkt verklighetstrogen. Men hade varit snyggare med lite mer mänskligare drag.

Ja, hennes stil påminner mer om en ny hjälte i overwatch.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Synd att det inte var någon gameplay. Jag vet nämligen inte alls vad det är för typ av spel.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Ballt med kvinnlig protagonist. Ni som inte har spelat Darksiders II har för övrigt något att se fram emot.

Spelade 1:an och gillade det. Tydligen äger jag Darksiders 2 så lär väl få köra igenom det då. (Håller inte riktigt koll på vad jag har på Steam kontot längre...)

Medlem

Känns riktigt bra att veta att ett nytt Darksiders är på gång eftersom jag gillade 1:an och 2:an, dock så måste jag nog hålla med om att själva stilen känns underlig om inte lite Overwatch influerat på det sättet man har beslutat att designa protagonisten.

Stör mig lite ocksa på att man har valt att gå ifrån dom fyra ryttarna, dvs War,Death,Famine och Plauge, för att istället ersätta en av dom med en upphittat ryttare istället som i det här fallet är Fury som ersätter Famine. En Kvinnlig Famine samt Plauge hade kännts bättre och som sagt passat in bättre med det hela Four horsemen of the Apocalypse saken som dom kör på.

Medlem
Skrivet av Cypher:

Känns riktigt bra att veta att ett nytt Darksiders är på gång eftersom jag gillade 1:an och 2:an, dock så måste jag nog hålla med om att själva stilen känns underlig om inte lite Overwatch influerat på det sättet man har beslutat att designa protagonisten.

Stör mig lite ocksa på att man har valt att gå ifrån dom fyra ryttarna, dvs War,Death,Famine och Plauge, för att istället ersätta en av dom med en upphittat ryttare istället som i det här fallet är Fury som ersätter Famine. En Kvinnlig Famine samt Plauge hade kännts bättre och som sagt passat in bättre med det hela Four horsemen of the Apocalypse saken som dom kör på.

Vadå gå ifrån? I Darksiders universumet har det alltid varit War, Death, Strife och Fury.

Nvm, fatta vad du menade när jag läste mer noga.

Medlem

Nice.

Hoppas att Fury ser lite mer skräckinjagande i spelet.


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar