Idel hyllningar för Unfinished Swan-studions nya

Robot
Idel hyllningar för Unfinished Swan-studions nya

What Remains Of Edith Finch tycks vara ännu en fjäder i hatten för spelåret 2017.

#what-remains-of-edith-finch


Medlem

Låter som ett intressant spel, jag hoppas att detta inte var en spoiler dock.

"Enda konstanten är förstapersonsvyn och att personen i fråga dör vid berättelsens slut."

Medlem

Lite Edith Piaf på det så!

Fragtjuv

@Korken: tänker om att hon är ensam kvar så måste ju de andra vara döda. Tror inte det är en spoiler.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Åh fan, så man dör i slutet, nice. Thanks...

Medlem
Skrivet av Korken:

Låter som ett intressant spel, jag hoppas att detta inte var en spoiler dock.

"Enda konstanten är förstapersonsvyn och att personen i fråga dör vid berättelsens slut."

Skrivet av Allexz:

Åh fan, så man dör i slutet, nice. Thanks...

Liten spoiler, men det är nödvändigtvis inte den sista överlevande som dör i slutet. Eftersom det står att varje kapitel är lika gameplayvarierande som karaktärerna i familjer så spelar man gissningsvis något kopplat mot dessa karaktärer i varje kapitel. Min tolkning är att då Edith vill få reda på varför hon är ensam kvar så får man se och uppleva de olika familjemedlemmarna på något sätt, och se hur dessa dog. Därav att man dör vid varje kapitel. Men vi får väl se!

Medlem

Som spel?.... 1/5
Som UE4 techdemo 3/5
Som Story/"walk sim" 3/5? (zzz utube full play)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

@Allexz: Tjejen säger det t.o.m. i trailern, så det lär inte vara en gamebreaker direkt


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar