Bilder från Call of Duty: WWII har läckt

Robot
Bilder från Call of Duty: WWII har läckt

Maffiapuffran och information om DLC ingår i läckan.

#Activision, #call-of-duty-wwii, #cod-wwii, #sledge-hammer, #ww2


Medlem

Önskar att det var Treyarch år, iår. Tycker dom har levererat dom bästa Call of Duty-spelen när det kommer till balans och nya saker. (CODWAW, Blops 1, 2 & 3.)
Ja, COD4MW & MW2 var de absolut roligaste, men efter dom spelen från Infinity Ward så har det bara gått utför.

Hoppas Sledgehammer games levererar och överraskar såklart.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Önskar att det var Treyarch år, iår. Tycker dom har levererat dom bästa Call of Duty-spelen när det kommer till balans och nya saker. (CODWAW, Blops 1, 2 & 3.)
Ja, COD4MW & MW2 var de absolut roligaste, men efter dom spelen från Infinity Ward så har det bara gått utför.

Hoppas Sledgehammer games levererar och överraskar såklart.

Kan bero på att all kunnig personal på Infinity Wars lämnade. Tror att de flesta av dem knåpar ihop Titanfall serien nu.

Medlem

Okej spelet kan bli jävligt bra om dem nu skippar KILL STREAKS. Eller blir det "get 10 kills and call in a Panzer IV eller Tiger tank eller varför inte Panther tank?"
Första gången känner jag faktiskt lite hopp om CoD spelet. Så hoppas nu på en bättre grafikmotor samt inga jävla killstreaks nu.

Medlem

Låg upplösning, är det ett 3DS-spel eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Alltid roligt med läckor om vad som inte inkluderas i spelet.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Låg upplösning, är det ett 3DS-spel eller?

Bilderna var till en början rätt så små. Detta är en förstorad version.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Geeks Gaming

Suck :/ m1928 thompson användes inte i Europa. När väl invasion av Normandie så hade dom standardiserat m1a1. Och alla dåvarande m1928 fanns bara i kriget mot Japan

Medlem

Spelet har inte släppts, inte ens en trailer har kommit ut och bland det första som läcks ut är information om DLC. Visar rätt bra hur industrin har förändrats 😥

Om några år börjar dom säkert sälja DLC paket innan ens huvudspelet har kommit ut 😥

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Suck :/ m1928 thompson användes inte i Europa. När väl invasion av Normandie så hade dom standardiserat m1a1. Och alla dåvarande m1928 fanns bara i kriget mot Japan

märkte också det. Enda gången som m1928 Thompson användes i Europa var under Frankrikekampanjen 1940 när det var Britterna. Men jag antar att vi bara kommer att få se normandy igen.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Suck :/ m1928 thompson användes inte i Europa. När väl invasion av Normandie så hade dom standardiserat m1a1. Och alla dåvarande m1928 fanns bara i kriget mot Japan

"The Thompson was used in World War II in the hands of Allied troops as a weapon for scouts, non-commissioned officers (corporal, sergeant, and higher), and patrol leaders, as well as commissioned officers, tank crewmen, and soldiers performing raids on German positions. In the European theater, the gun was widely utilized in British and Canadian commando units, as well as in the U.S. Army paratrooper and Ranger battalions, where it was issued more frequently than in line infantry units because of its high rate of fire and its stopping power, which made it very effective in the kinds of close combat these special operations troops were expected to undertake. Military Police were fond of it, as were paratroopers, who "borrowed" Thompsons from members of mortar squads for use on patrols behind enemy lines. The gun was prized by those lucky enough to get one and proved itself in the close street fighting that was encountered frequently during the invasion of France."

Edit: Men att plocka bort ett sådant legendariskt vapen ur ett WW2 spel hade varit katastrof med tanke på att spelarna förväntar sig att få använda den.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av MacNille:

märkte också det. Enda gången som m1928 Thompson användes i Europa var under Frankrikekampanjen 1940 när det var Britterna. Men jag antar att vi bara kommer att få se normandy igen.

Dessutom användes den sällan, om alls, med trummagasin militärt.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

De borde ha ett spel läge där en spelare är Hitler och alla som spelar tyskar ska skydda honom. ^^

Medlem
Skrivet av Fusionn:

Okej spelet kan bli jävligt bra om dem nu skippar KILL STREAKS. Eller blir det "get 10 kills and call in a Panzer IV eller Tiger tank eller varför inte Panther tank?"
Första gången känner jag faktiskt lite hopp om CoD spelet. Så hoppas nu på en bättre grafikmotor samt inga jävla killstreaks nu.

Dom kommer INTE skippa killstreaks.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Snart får vi väl en bild på en schmeisser med rödpunktsikte,laser och drum mag.

Geeks Gaming
Skrivet av Ankh:

"The Thompson was used in World War II in the hands of Allied troops as a weapon for scouts, non-commissioned officers (corporal, sergeant, and higher), and patrol leaders, as well as commissioned officers, tank crewmen, and soldiers performing raids on German positions. In the European theater, the gun was widely utilized in British and Canadian commando units, as well as in the U.S. Army paratrooper and Ranger battalions, where it was issued more frequently than in line infantry units because of its high rate of fire and its stopping power, which made it very effective in the kinds of close combat these special operations troops were expected to undertake. Military Police were fond of it, as were paratroopers, who "borrowed" Thompsons from members of mortar squads for use on patrols behind enemy lines. The gun was prized by those lucky enough to get one and proved itself in the close street fighting that was encountered frequently during the invasion of France."

Edit: Men att plocka bort ett sådant legendariskt vapen ur ett WW2 spel hade varit katastrof med tanke på att spelarna förväntar sig att få använda den.

Tror du förstådd de fel. Varianten som är på bilden användes inte av den amerikanska armén under invasionen av Europa. Utan den mindre billigare M1A1 versionen.

Medlem
Skrivet av Danternas:

Dessutom användes den sällan, om alls, med trummagasin militärt.

det är också sant. En av anledningarna till att få vapen använder sig av trummagasin är att de är tung, skramlar som bara den och kan lätt bli fel i magasinet.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Tror du förstådd de fel. Varianten som är på bilden användes inte av den amerikanska armén under invasionen av Europa. Utan den mindre billigare M1A1 versionen.

Nej jag tror inte du förstår mig riktigt - jag har varken talat emot eller för det. Jag citerade eftersom det tillför betydligt mer till en diskussionen än bara "den användes inte".

Så är det helt enkelt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av MacNille:

det är också sant. En av anledningarna till att få vapen använder sig av trummagasin är att de är tung, skramlar som bara den och kan lätt bli fel i magasinet.

Inte bara det, det tar betydligt längre tid att ladda ett trummagasin, så även om den har fler skott så kan det i längden vara opraktiskt.

Vill nog även påstå att den är mer opraktiskt att förvara än den "vanliga" magasinen som lätt kan dras upp när det är dags att byta.

Men användes den? Visst gjorde den det, dock i väldigt liten utsträckning. Det är lite som med alla militära vapen, customization är något användaren själv får stå för.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

bah alltid dessa hjältemodiga jänkare. tråkigt.

Medlem

kan ju bli riktigt nice detta! WW2 är tillbaka! äntligen! kanske vi får se fler stora titlar som i början av 2000talet med WW2

Medlem

@Ankh: Omöjligt att smyga med, mera strul med mekaniken, tyngre, dyrare.
Du har rätt i det du säger, det är lite som med ppsh, den laddades nästan aldrig full för att undvika jams.

Medlem
Skrivet av DonLongBong:

kan ju bli riktigt nice detta! WW2 är tillbaka! äntligen! kanske vi får se fler stora titlar som i början av 2000talet med WW2

Jag skulle dö av lycka om de gjorde en remake på RtCW. Tänk MP fast med en modern spelmotor.

Medlem
Skrivet av DonLongBong:

kan ju bli riktigt nice detta! WW2 är tillbaka! äntligen! kanske vi får se fler stora titlar som i början av 2000talet med WW2

Det kommer komma en flod, det är ju redan 3 st FPS på steam som är nya ww2 spel, ett nytt RTS, nu nya cod och sedan kommer kanske bf, du har ju dessutom serier som redan är där och har varit alltid, typ world of tanks and world of warships, sedan kommer the raid från starbreeze. Frågan är om serier som Farcry eller Assassins Creed är redo för WW2 ännu...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det kommer komma en flod, det är ju redan 3 st FPS på steam som är nya ww2 spel, ett nytt RTS, nu nya cod och sedan kommer kanske bf, du har ju dessutom serier som redan är där och har varit alltid, typ world of tanks and world of warships, sedan kommer the raid från starbreeze. Frågan är om serier som Farcry eller Assassins Creed är redo för WW2 ännu...

Glöm inte: Day of Infamy (Early Access - Steam), Battallion 1944, Days of War & Enlisted

Medlem
Avstängd
Skrivet av UggleMannen:

bah alltid dessa hjältemodiga jänkare. tråkigt.

Dom var ju dom goda i kriget.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Glöm inte: Day of Infamy (Early Access - Steam), Battallion 1944, Days of War & Enlisted

Nej, dessa menade jag, fast du fick fram ett till där, enlisted, sedan pratade ju tydligen Gearbox om Brothers in Arms.

Det nya heta är det gamla heta. Har inget emot det alls, tröttnade aldrig på ww2 och både cod och bf var bättre i ww2, det suger med dom här jetpacksen och walljumpsen OCH det suger med typ en F-22 som flyger runt som en liten fluga på en allt för liten karta.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av breahl:

Dom var ju dom goda i kriget.

https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_war_crimes#World_...

Medlem
Skrivet av breahl:

Dom var ju dom goda i kriget.

Säg det till de som fick erfara bombningen av Dresden.

Även om det inte uppkommit någon systematisk (vad jag vet om) krigsförbrytelse från t.ex. USA under kriget så skedde det på regementsnivå. Framförallt så finns det fall där soldater öppnat eld mot krigsfångar och civilbefolkning helt utan orsak. Våldtäkter har skett och det mest kända fallet är våldtäkterna av kvinnor på Okinawa.

Man kan tom. räkna atombomberna över Nagasaki och Hiroshima som krigsbrott.

12
Skriv svar