Inför Syberia 3-recensionen – 1 timmes gameplay!

Robot
Inför Syberia 3-recensionen – 1 timmes gameplay!

Se oss recensionsspela Kate Walkers återkomst.

#syberia-3, #äventyr


Gnällkuk

Såg svårstyrt ut i kombination med stela animationer och extremt låg fps? Kan iofs ha varit dålig kodning av videon, men det var inte ens 30fps av det jag såg.

Om man vill få en inblick i spelet tror jag inte man vill se spelet från första början i en timme, det blir lite för mycket spoilers. Att dessutom kika på en timme(!) utan någon form av kommentering blir otroligt tradigt.

Nej, ska ni ha en video där ni introducerar spelet för människor behöver det vara något bättre än detta för mig personligen. Detta fick mig att tappa intresset efter några minuter. För 5-6 år sedan kanske man kikade på timmeslånga videos utan kommentering, men idag är det svårt att konsumera så vida det inte händer väldigt mycket i videon.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Den grafiska stilen i 1:a och 2:a spelet gör spelet mer rättvisa tror jag.

Medlem

Köpte den till min sambo - hon tycker det är kanon fast lite väl lätta utmaningar än så länge.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

@tricky: Bra med feedback! Får kolla på det till nästa video.

Spelet är faktiskt jäkligt svårstyrt, med en del stela animationer. Mer om det i recensionen som kommer nästa vecka!

Medlem

Att döma av betyg på Steam etc så verkar det som folk är väldigt väldigt besvikna :/ Synd, sett fram emot det här i flera år.

1
Skriv svar