Video: Pentium II 20 år – firas med retro-LAN

Medlem
Skrivet av Bill:

Säger bara WOW. Astral Projection med Dancing Galaxy och Man With No Names remix av Dreadzones One Way i slutet! Lyssnar fortfarande på gammal goa från the 90s

Hehe vad roligt det är att stöta på andra personer som gillar samma musik. Dreadzone - One Way är en låt som ger mig
gåshud varje gång jag lyssnar på den

Medlem

Min dyraste rig så här långt i livet.
Satt "fånge" i danmark på ett större projekt under nio månaders tid, men med ersättningar och övertid så shoppades delar och byggde jag som tröst efteråt den dyraste spel pc'n så här långt i livet.

Tror om jag kommer ihåg rätt att det blev väl över 40k med 21" monitor och scanner, dat och printer allt scsi med de raskaste diskarna och lite annat godis.
Har den faktiskt kvar (ostartad sedan den plockades av skrivbordet för många, många år sedan)

@steffo70,
Detta med just altec lansing som ljud med någon form av dolby som aldrig någonsin fungerade. (de finns också kvar i en låda på ett shurgard man borde tömt ut för åratal sedan)

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

MFZ
Medlem
Skrivet av Joyride:

Också en riktig klassiker!

...för dom initierade.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

@MFZ: Varför inte den här gamla fina:

Medlem

För er som är intresserade så kommer det bli fler sådanna här Lan
Vi ska dra igång ett större Lan till hösten. Som vi kallar Return to Brain Drain.

Info
http://www.sweclockers.com/forum/post/16787458

Det man behöver för att vara med är en gammal dator från innan milleniumskifftet, windows 98, kulmus, helst tjockskärm.

Anmälan
https://www.facebook.com/events/1884000581848466/?active_tab=...

12
Skriv svar