Påskquiz - Hur mycket Jesus är du i spel?

Medlem
Medlem

Jag ÄR Jesus, men jämförelsen är väl en synd så jag väntas stenas nu i dagarna.

Medlem

Blev "Belsebub". Trevlig nyhet så här på natten... Nu ska jag lira lite. Tyckte jag svarade godhjärtat på frågorna. Faktiskt. Trodde något godare skulle sättas på mig.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jesus här, och min yxa.

Medlem

Du ÄR Jesus!
Grattis, det finns ingen mer from spelare än du norr om Betlehem. Du kan fira påsken med gott samvete.

Medlem

Du ÄR Jesus!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Äsch, jag blev Jesus. Jag antar att det gömmer sig i mitt rebellhjärta.

För övrigt riktigt roliga alternativ för bockhornssidan, måste jag säga. Skrattade gott åt dedikerade servrar...

Medlem

Kul! Halv-Jesus känns som rätt väg. :]

Medlem

Ha ha, ett askul test och lite gratis religionskunskap också på köpet. Infotainment minsann, man tackar!

Jo, jag blev Jesus. Kanske var uppenbart...

Medlem

Belsebub inte helt oväntat, som i Deus ex när man satt o skratta åt att ventilations systemet blev fullt av kroppar på polisstationen så visste man redan att det va ngt fel

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lappis82:

Belsebub inte helt oväntat, som i Deus ex när man satt o skratta åt att ventilations systemet blev fullt av kroppar på polisstationen så visste man redan att det va ngt fel

Hahaha!


signatur
MEG
Medlem

Halv-Jesus, ja där ser man.


signatur

Death is only the beginning

Moderator | Testpilot

I AM JESUS!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Belsebub blev jag såklart. Det är väl för alla trollande som jag har gjort.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Avedagreat:

Haha roligt quiz, jag blev Jesus med korset!

2 år senare blev jag Jesus igen

Medlem

Jag blev Jesus på första försöket! Kan sova gott!

12
Skriv svar