Valve säljer fysiska Five Year Veteran Coins från CS:GO

Robot
Valve säljer fysiska Five Year Veteran Coins från CS:GO
Medlem

Har gubben inte tillräckligt med pengar redan??

Medlem

Hade hellre haft ett "Years of Service" coin där det kanske stod när man blev medlem eller ett Coin där det stod när man började lira Cs öht, på så vis kan man ju visa att man är veteran på riktigt!

Medlem
Skrivet av Sippil:

Hade hellre haft ett "Years of Service" coin där det kanske stod när man blev medlem eller ett Coin där det stod när man började lira Cs öht, på så vis kan man ju visa att man är veteran på riktigt!

Håller med. Är väl inget veteranigt med att ha spelat CS:GO i fem år? Originalet släpptes 1999. Där kan vi snacka veteran. Samma med Steam som släpptes 2003. Det här är bara ett försök att lura pengar av kidsen.

Medlem

Med tanke på att jag varit med sen det bara var en nysläppt mod med typ 2-4 kartor så finner jag ju knappast ett 5 year coin spec lockande Borde få min 18 year coin gratis istället.


signatur

//monster

ELF
Medlem

Jag har 5-year veteran i spelet, men jag har ju knappt rört spelet. Så, ja, jag vet inte vad jag ska tycka om det. Tycker 10+ år skulle låta mer rimligt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Lite häftigt är det väl men tycker ändå vad Blizzard gjorde var betydligt mer imponerande. (De som varit subscribed sen början fick en staty, gratis(vad jag vet).)

Medlem

Får hoppas Valve lägger in 10 year coin snart, det skulle jag gärna köpa. 5 år inte direkt så speciellt

Medlem

Jag tycker det är imponerande att man lagt 5 år på att vara förbannad på ryssar Men jag håller med om att dom borde ha ett för 10, 15 osv. Vart femte år helt enkelt.
Sen att antal år spelade inte har något att göra med skill vet vi ju alla

15 år hade jag övervägt, 5 é ju bara larv.

1
Skriv svar