Joina Project Reality-fortsättningen Squad gratis i helgen

Robot
Joina Project Reality-fortsättningen Squad gratis i helgen

Taktiskt gratiskrigande under fyradagarshelg.

#battlefield-2, #gratishelg, #project-reality, #squad


Medlem
Medlem

Rekommenderas!

Medlem

Jag är skeptisk eftersom Insurgency retail blev så skit.


signatur

hur tjattar man

Geeks Gaming
Skrivet av hecrom:

Jag är skeptisk eftersom Insurgency retail blev så skit.

Även om båda handlar om realism så tycker jag spelen är helt olika hur dom spelas.
Plus är gratis ju. Bara att testa ^^

Medlem
Skrivet av hecrom:

Jag är skeptisk eftersom Insurgency retail blev så skit.

HELT annat gameplay i Squad jämfört med Insurgency

Medlem

Kan varmt rekommendera Squad! Är ju gratis i helgen så det finns ingen anledning att inte prova.

Medlem
Skrivet av hecrom:

Jag är skeptisk eftersom Insurgency retail blev så skit.

Insurgency är en otroligt simpel shooter i jämförelse. I Squad är enorm fokus på teamwork, på både gott och ont. Man måste i princip spela med folk man känner eller hitta en likasinnad squad in-game för att få ut något av spelet. Det är inte ett spel som bara är lätt att hoppa in i och bara köra en runda. När det väl klickar är det ett helt fantastiskt spel dock, och bortsett från när det är gratis helg så är det oftast fyllt av en massa trevliga spelare också.

Medlem
Skrivet av hecrom:

Jag är skeptisk eftersom Insurgency retail blev så skit.

Squad och Insurgency är långt ifrån samma typ av spel.
Utöver det tycker jag Insurgency är ett fantastiskt bra retail-spel också, inklusive det nya Day of Infamy.
Gamla modden har inte mycket att komma med jämfört med retail tycker jag, så mycket mer kvalitè.

Medlem
Välkomna till Squad!

Hej!
Vi heter OMBD och är en av Sveriges största helsvenska klaner i Squad-communityn. Under gratishelgen så kommer vi att vara extra aktiva för att träffa så många svenskar som möjligt. Ni kommer att hitta oss lite varstans på olika servrar, och i synnerhet på Exodus samt på gratishelgens extrainsatta servrar. Man kan totalt vara 9st soldater i en Squad, och vi kommer att starta upp grupper med 4 man i, just för att ni ska kunna komma in i gruppen. Det kommer att bli en blandning av gameplay och "Squadskola". Det här spelet är bara roligt om man gillar teamplay och speciellt om man spelar med några man känner. Vi är en mer "vuxen" grupp med 20 år som åldersgräns, och vi har allt från vanliga gamers till militärer som medlemmar.

För er som därefter är intresserade av att spela med oss framöver, prata med någon av våra medlemmar ingame för mer info.

Väl mött på slagfältet!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Spelade PR sedan det släpptes till BF2. Slutade spela runt 2014. Squad var imponerande roligt den förra gratis helgen, men det fattas mycket. Tycker det är lite tråkigt att utvecklingen går så sakta framåt. BF2:PR blev väldigt komplett till slut, när kommer Squad nå upp till det, år 2020?

Medlem
Skrivet av nils45:

Spelade PR sedan det släpptes till BF2. Slutade spela runt 2014. Squad var imponerande roligt den förra gratis helgen, men det fattas mycket. Tycker det är lite tråkigt att utvecklingen går så sakta framåt. BF2:PR blev väldigt komplett till slut, när kommer Squad nå upp till det, år 2020?

Man får inte glömma att PR hade mycket gratis då BF var färdigutvecklat och det var en mod. Squad har de byggt från scratch med allt vad det innebär!

De släpper uppdateringar hyffsat tätt, men de stora uppdateringarna (fordon, logistik m,m) tar lite tid för att det gäller att hitta balansen i spelet och inte bara spotta ur sig massor med grejer.

Spelar också i OMBD tillsammans med Deathwisher, och vi hoppas verkligen att fler hittar till spelet! Det är få spel som är så roliga när man spelar tillsammans!

Så gillar ni taktiska shooters med fokus på teamwork och att vara del i något större, ladda hem Squad och ge det en chans! Vi finns för att hjälpa er om ni vill ha en knuff i rätt riktning och några sköna lirare att hänga med!

//S

1
Skriv svar