Slut i rutan

Medlem
Slut i rutan

Tyvärr meddelar jag att detta blir mitt sista inlägg på FZ.
Trots att bloggen har varit välbesökt och jag vet att en liten skara har följt mig troget genom åren. Min förhoppning är att ni nu ska hitta till och tycka lika mycket om min nya blogg. PETZVAL.

Anledningen till att jag bytt namn och främst bytt plattform för att driva bloggen är för att blogg.se som ligger bakom layout och plats för min nya kändes mindre nischad än FZ. Redan från början var jag ju lite halvvägs inne halvvägs ute på FZ genom att min blogg främst handlade om foto och inte om spelande.

Jag har senaste åren inte spelat alls något själv och därför har jag inte heller haft något egenintresse i att besöka FZ som sida.
Jag har ju pratat om att byta redan för länge sedan men då blev det av olika anledningar inte av. Nu är det gjort och jag känner att jag fått en nystart i mitt bloggande med en snygg design och ännu enklare hantering av bloggen.

Därför vill jag nu tacka för de drygt 5 år jag varit på FZ och jag lämnar med lite vemod. Men jag tror att alla ni som gillade min blogg här kommer älska min nya och därför är jag inte orolig det minsta. Besök Petzval.se och fortsätt följa min fotografiska resa! Ännu snyggare, ännu bättre!

Ha en underbar kväll där ute i långa landet Sverige // Over and out : Manuel

#blogg

Slut i rutan

Lycka till, och skicka gärna ett PM med din e-mail, kan vara bra att ha kontakt med en vettig fotograf

Ha det bäst!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Testpilot

Lycka till ha så kul även om spelandet får lida

Medlem

Tack för alla fina foton. Jag har alltid hållit ett öga på dina inlägg, även om jag inte kommenterat så ofta. Jag kanske tittar in på din nya blogg i framtiden.

Och lycka till med plåtandet.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Tack för alla fina foton. Jag har alltid hållit ett öga på dina inlägg, även om jag inte kommenterat så ofta. Jag kanske tittar in på din nya blogg i framtiden.

Och lycka till med plåtandet.

Kunde inte sagt det bättre själv. What he said! Lycka till med nya bloggen, ska även jag hålla ett öga på den.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kikar alltid på dina inlägg och det kommer bli lite tomt utan dem kan jag säga. Lycka till med den nya bloggen och sen så hoppas åtminstone jag att du får tillbaka spelsuget snart!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Synd, men förståeligt. Lycka till med den nya bloggen, som redan har fått många fina bilder. Jag skall försöka komma ihåg att titta in med jämna mellanrum.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar