Skribent
Pausfisk

Mitt liv går lite på en växeln just nu. Blev dyngförkyld förra veckan men jobbade trots det fram till fredag. Men på fredagmorgon blev jag tvungen att slänga in handduken. Har en hosta från helvete och låter i regel som hinhåle himself när jag pratar (frugan tycker jag låter sexig..). Men jag hoppas jag kan friska på mig då jag har bokat att delta i ett BJJ seminarie i Lidköping nästa helg. Dock så är jag inte så orolig, tror jag ska vara tillräckligt på bana för att kunna deltaga i alla fall. Det känns redan bättre idag och jag tror det värsta är över.

Men efter Thomsonbråket så har jag äntligen kunnat lira Mario Kart och det är ett helt fantastiskt spel, har fått köra single-player när jag haft lillan i knät då jag inte kan pausa onlinematcher. Men online är fantastiskt kul och det är en väldigt massa trevliga personer online, har fyllt på min vänlista med en hel del nya mii:ar som jag spelat med. Som grädde på moset så började ju också Monster Hunter 3 funka felfritt online, så nu kan jag spela det också! I det hela känns som min spelsommar är räddad. Jag tror faktiskt det är nu jag verkligen känner att Wii-Un var värd pengarna. Även om det inte kommer ett enda bra spel till, så var Wii-Un värd det bara för Mario Kart 8, vi kommer ha fantastiskt kul med spelet här hemma hela familjen. På tal om det? Man kanske ska börja göra en lista med spel som lämpar sig för barnfamiljer att spela tillsammans?

Överlag så har mitt bloggande blivit mer sporadiskt efter vi fick vårt andra barn, har heller inte skrivet om så många kontroversiella ämnen. Men jag kommer sakta börja blogga mer och om ämnen med lite mer knutet till bloggens namn. I den mån tiden tillåter mig förstås, man får inte glömma att sommaren knackar på dörren så vilja att vara ute är rätt stor. Men får väl säga som gamla Arnold...

#blogg


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar