Lev smutsigt bikerliv i Full Throttle – se första trailern från remastered-utgåvan!

Robot
Lev smutsigt bikerliv i Full Throttle – se första trailern från remastered-utgåvan!
Medlem
Lev smutsigt bikerliv i Full Throttle – se första trailern från remastered-utgåvan!

Oh Yeah!!

Medlem

Hoppas att detta även kan leda till den fortsättning som var under utveckling men som senare lades ner. En ny del hade varit ett givet köp om Double Fine gjorde spelet i samma anda som det första.

Medlem

Grymt kul.
Kommer jag att köpa. Spelade originalet mycket och har bra minnen från det.
Ska bli kul att se om det håller för mig idag.

Medlem

Så otroligt mycket med rock'n'roll! Detta lir är sköjj!

Medlem

Riktigt bra spel dock vet jag inte om jag gillar grafiken. Men iaf ett riktigt bra spel.

Medlem

Det är så underligt med hjärnan. När jag ser filmen tänker jag, "tja, det ser ju precis ut som förr".. Hjärnan har den bästa kantutjämningen av alla

Grymt bra spel, ska bli kul att lägga till samlingen av alla gamla klassiker som redan ligger i GoG och väntar på att spelas.. .D


signatur

K9
:.:

Medlem
Medlem

Nån som vet vilka plattformar det är planerat till?

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

Nån som vet vilka plattformar det är planerat till?

Vita, PS4 och PC om inget ändrats.

Skribent

Ett av dom första datorspelen jag testade. Fattade ingenting.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Satt faktiskt och spelade fullthrottle för en vecka sen på laptopen. Fet nostalgi tripp. Motorcykel fightande är omöjligt med mousepad. xD

Medlem

Med tanke på hur bra jobb dom gjorde med dott-remaster så är detta typ ett givet köp.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

OOOooh yeah!!
Är det för PC också, eller endast konsol? :/

Medlem

Det här kanske inte är det bästa peka klicka spelet någonsin, men det är då fan det coolaste. Riktigt bra också.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Minns att det var betydligt enklare än de övriga Lucas Art spelen. Men kul var det hur som helst.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Riktigt sur att Sony har köpt upp konsol-rättigheterna för det (detsamma med Day of the Tentacle Remaster och Grim Fandango Remaster).
Speciellt Grim Fandango finns till i stort sett alla platformer (iOS, Android, Windows, OSX, Linux, PS4, PS Vita) men inte för Xbox One..
DoTT nästan detsamma, och så detta blir PC, PS4 & PS Vita...
Multiplatformsspel ska inte begränsas på det sättet, antingen helt exklusivt för en platform, eller så ska det komma till rubbet


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Riktigt sur att Sony har köpt upp konsol-rättigheterna för det (detsamma med Day of the Tentacle Remaster och Grim Fandango Remaster).
Speciellt Grim Fandango finns till i stort sett alla platformer (iOS, Android, Windows, OSX, Linux, PS4, PS Vita) men inte för Xbox One..
DoTT nästan detsamma, och så detta blir PC, PS4 &amp; PS Vita...
Multiplatformsspel ska inte begränsas på det sättet, antingen helt exklusivt för en platform, eller så ska det komma till rubbet

Double Fine verkar vara djupt ner i Sonys fickor

Kommer absolut köpa detta till PC (DOTT och Grim Fandango var awesome), men hade verkligen velat ha det på Xbox med.

Medlem

Var riktigt kul första gången man lirade detta för ett antal år sedan

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Riktigt sur att Sony har köpt upp konsol-rättigheterna för det (detsamma med Day of the Tentacle Remaster och Grim Fandango Remaster).
Speciellt Grim Fandango finns till i stort sett alla platformer (iOS, Android, Windows, OSX, Linux, PS4, PS Vita) men inte för Xbox One..
DoTT nästan detsamma, och så detta blir PC, PS4 &amp; PS Vita...
Multiplatformsspel ska inte begränsas på det sättet, antingen helt exklusivt för en platform, eller så ska det komma till rubbet

Jag tror att man säkert kan säga att vi inte hade fått Grim Fandango Remastered utan Sony - iaf inte där och då. De var med och bekostade kalaset när ingen annan var intresserad av den gamla klassikern. Går att läsa rätt mycket om den historien då Double Fine varit rätt öppna med det. Visst är det synd att Xbox-spelare inte får det men det finns iaf tillgängligt på de flesta moderna plattformar.

Medlem

Ett av spelen som gjorde störst intryck när man var liten grabb. Introt är fortfarande klockrent

https://www.youtube.com/watch?v=kYCTjRBdir0&t=1m30s

Roligt om fler får upp ögonen för äventyrsspel, nya som gamla.

Medlem
Skrivet av absimilard:

Det är så underligt med hjärnan. När jag ser filmen tänker jag, "tja, det ser ju precis ut som förr".. Hjärnan har den bästa kantutjämningen av alla

Grymt bra spel, ska bli kul att lägga till samlingen av alla gamla klassiker som redan ligger i GoG och väntar på att spelas.. .D

Tror det är ett tecken på att dom gjort rätt, det ser ut som man minns det snarare än så det egentligen såg ut, DoTT var på samma vis!

Medlem
Skrivet av Brona:
Skrivet av Dave Lister:

Riktigt sur att Sony har köpt upp konsol-rättigheterna för det (detsamma med Day of the Tentacle Remaster och Grim Fandango Remaster).
Speciellt Grim Fandango finns till i stort sett alla platformer (iOS, Android, Windows, OSX, Linux, PS4, PS Vita) men inte för Xbox One..
DoTT nästan detsamma, och så detta blir PC, PS4 &amp;amp; PS Vita...
Multiplatformsspel ska inte begränsas på det sättet, antingen helt exklusivt för en platform, eller så ska det komma till rubbet

Jag tror att man säkert kan säga att vi inte hade fått Grim Fandango Remastered utan Sony - iaf inte där och då. De var med och bekostade kalaset när ingen annan var intresserad av den gamla klassikern. Går att läsa rätt mycket om den historien då Double Fine varit rätt öppna med det. Visst är det synd att Xbox-spelare inte får det men det finns iaf tillgängligt på de flesta moderna plattformar.

Men varför finns det då på nästan alla andra plattformar som existerar just nu utanför Sonys om dom finansierat det?
Är bara ren idioti i mitt tycke...


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

OMG OMG OMG!!!! ÄNTLIGEN!!! Mitt favoritspel av de gamla point 'n click äventyren!!

Medlem

Ett av väldigt få spel av den här typen jag faktiskt spelade till sista pixeln.
Har ett original hemma på hyllan

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar