Röjig trailer visar nyversionen av Bulletstorm

Robot
Inaktiv
Röjig trailer visar nyversionen av Bulletstorm

Fy i satan musiken

Sen är jag osäker på behovet av en remake/rework på det där spelet då det fortfarande borde se tillräckligt bra ut. Men jag antar det är lite som med Skyrim SE där den primära anledningen är att släppa till PS4 och XB1.

Medlem

Det är ju nästan så att man vill köpa det enbart för Duke Nukem är med. Men det är ju endast för nostalgin tar över. I övrigt ser det ju inte jätte kul ut.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Hertigen i all ära. men, can you kill his dick?

Geeks Gaming

Allså det är ett bra spel om man bortser från kontrollerna.
Man fan vilken dålig trailer... dåligt ihopklipp och extremt kass musik som inte ens passar in med spelet :S

Medlem

Bulletstorm var väldigt kul, vilket var oväntat för min del. Testade demon först men blev inte särskilt imponerad, köpte det på rea sen ändå under speltorka, och blev överraskad över roligt det faktiskt var! Allting var så fånigt ironiskt överdrivet och våldsamt.

Rekommenderas till de som inte testat det, och hoppas det säljer bättre den här gången, så vi kan få en uppföljare också.

Inaktiv

Med en "feature" som Denuvo så behöver jag ingen ytterligare info.

Skägg.
10 Chambers

Lirade det bara på 360 när det släpptes, borde verkligen köra det på pc


signatur
Inaktiv
Skrivet av anon_98854:

Med en "feature" som Denuvo så behöver jag ingen ytterligare info.

Är ju inte sämre än Games for Windows Live som det hade tidigare.

Medlem
Medlem

Tja, varför inte, jag har ju redan "Bulletstorm - Limited Edition".


signatur

autograph

Medlem

Otroligt dålig trailer!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av bopp:

Bulletstorm var väldigt kul, vilket var oväntat för min del. Testade demon först men blev inte särskilt imponerad, köpte det på rea sen ändå under speltorka, och blev överraskad över roligt det faktiskt var! Allting var så fånigt ironiskt överdrivet och våldsamt.

Rekommenderas till de som inte testat det, och hoppas det säljer bättre den här gången, så vi kan få en uppföljare också.

Jag håller med, hade exakt samma inställning. Vart mycket överraskad då det faktiskt innehöll lite skön gameplay och story. Helt klart ett underskattat spel, men en remake? Nä, varför då? Känns mjölka deluxe enligt mig.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Lirade det bara på 360 när det släpptes, borde verkligen köra det på pc

Det var riktigt roligt röjjigt på PC, faktiskt en riktigt bra port av 360 versionen. Det gjorde de bra helt klart.

Medlem

Gearbox bygger upp duke igen för att kunna göra ett riktigt spel i framtiden...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Musiken i trailern gav verkligen fel vibbar

Bra spel förövrigt, riktigt kul!

Skrivet av LeaD:

...men en remake? Nä, varför då? Känns mjölka deluxe enligt mig.

Till PC hade en patch räckt men misstänker att remaken är först och främst för PS4 och Xbox One där det inte släppts tidigare.

Gnällkuk

Dubstep 2017? Det var väl hett för typ tre år sen, dessutom var det en rejält tråkig låt. Hade nog passat bättre med någon röjig metal.

Kanske skulle ta mig an det här spelet när det kommer då, blev aldrig riktigt sugen på det när det kom.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar