Spela klassiska UT99-banan Facing Worlds i Counter-Strike: GO

Robot
Medlem
Spela klassiska UT99-banan Facing Worlds i Counter-Strike: GO

Varför taggar ni så konstigt alltid, borde inte nyheten vara taggad som CS eller i bästa fall båda?

Ni taggade nyheten om Harvest Moon med Stardew Valley?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Klassisk karta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Varför taggar ni så konstigt alltid, borde inte nyheten vara taggad som CS eller i bästa fall båda?

Ni taggade nyheten om Harvest Moon med Stardew Valley?

Den är taggad som båda, men bara en kan synas i nyheten. I framtiden har vi såndäringa taggar, så modernt!


signatur
Medlem

Denna och 2fort5 saknar man.

ELF
Medlem

Denna bana är lika viktig som Lego. Så fort man fått barn så ska man introducera ungen för Lego och denna UT bana. Man måste ha kört den i ett eller annat spel innan man dör.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Den finns ju i nya UT också. Ganska mycket roligare att spela där, i och med att de riktiga vapnen finns.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av ELF:

Denna bana är lika viktig som Lego. Så fort man fått barn så ska man introducera ungen för Lego och denna UT bana. Man måste ha kört den i ett eller annat spel innan man dör.

Lego är viktigt, men hellre visar jag nog Q2DM1 - The Edge istället.

Medlem

För mig var det mer CTF-Coret, eller möjligen Lava Giant, som var ansiktet för spelet! Men det är klart man kommer ihåg shockrifle-duellerna i mitt eller sniperskotten som haglade.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_1418:
Skrivet av ELF:

Denna bana är lika viktig som Lego. Så fort man fått barn så ska man introducera ungen för Lego och denna UT bana. Man måste ha kört den i ett eller annat spel innan man dör.

Lego är viktigt, men hellre visar jag nog Q2DM1 - The Edge istället.

DM6 vill ha ett allvarligt snack med er.


signatur
Medlem

"För snart 20 år sedan". Nagel i ögat, tack för den, så mycket för att känna sig ung.
Är för övrigt skådespelet till en av de bästa screenshotsen i världshistorien då en Redeemer spanat in en viss herr CD-Hasse, på dåtidens PCGamer red, springandes med flaggan över krönet. The memories.


signatur

"You look like you need a monkey."

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Berling:
Skrivet av ELF:

Denna bana är lika viktig som Lego. Så fort man fått barn så ska man introducera ungen för Lego och denna UT bana. Man måste ha kört den i ett eller annat spel innan man dör.

Lego är viktigt, men hellre visar jag nog Q2DM1 - The Edge istället.

DM6 vill ha ett allvarligt snack med er.

Finns såvitt jag vet finns en alldeles utmärkt Q2DM6 också. Men förstår naturligtvis att du syftar på den episkt mest hårdspelade Q3-banan igenom tiderna.

Kan väl ganska snabbt konstatera att DM maps äger rakt igenom!

Medlem

1999 känns som igår när jag ser den bilden

Medlem

UT blir ju myndigt i slutet av året. Då får man ta med sig sin Flak cannon på krogen och fira.

1
Skriv svar