Actionrollspelet The Surge får releasedatum

Robot
Actionrollspelet The Surge får releasedatum
Medlem
Actionrollspelet The Surge får releasedatum

Min största fråga i detta är syftet/handling? får se om jag inhandlar detta

Kan nog blir bra får se sci-fi gillas!

Medlem

Aldrig hört talas om detta spel innan, kanske får krypa fram under stenen man bor under.

Medlem
Skrivet av Richter:

Aldrig hört talas om detta spel innan, kanske får krypa fram under stenen man bor under.

Jag anser mig själv vara väldigt uppdaterad och insatt vad gäller spel, men hade inte heller hört talas om det här spelet innan.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Deck 13 som är inblandade i Lords of the fallen har även gjort detta vilket verkar vara ett Souls like spel fast Sci-fi. Med tanke på hur dåligt Lords of the fallen var så har jag inga höga förväntningar på detta...


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Har inte heller hört talas om detta spel.


signatur

autograph

Medlem

Fick verkligen ingen feeling för deras spel Lords of the Fallen då det kändes som ett plastigare, billigare Bloodbourne. Så frågan är om det ens är värt för mig att bry mig om detta.

Får hoppas på demo (och kanske för deras skulle att jag inte kört igenom Bloodbourne precis innan jag provade deras bidrag)

Medlem

5/10 gissar jag på


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Så, Avatar utan smurfar, Pacific Rim utan Godzilla, Titanfall utan...story? Den trailern gav mig ingenting.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Deck 13 som är inblandade i Lords of the fallen har även gjort detta vilket verkar vara ett Souls like spel fast Sci-fi. Med tanke på hur dåligt Lords of the fallen var så har jag inga höga förväntningar på detta...

Vad var det som var så dåligt med Lords of the Fallen enligt dig?

Medlem

Håller tummarna, tycker det nice ut!

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av SkullJoke:

Deck 13 som är inblandade i Lords of the fallen har även gjort detta vilket verkar vara ett Souls like spel fast Sci-fi. Med tanke på hur dåligt Lords of the fallen var så har jag inga höga förväntningar på detta...

Vad var det som var så dåligt med Lords of the Fallen enligt dig?

Har inte spelat spelet men klagomålen jag läst om är att spelet är för lätt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Lords of the fallen var ett "dåligt" dark souls i min mening. Har man spelat DS så kändes det bara grymt off.... detta kanske är bättre dock!

Medlem
1
Skriv svar