Eve-spelare hämnas rejält på snubbe som mobbade honom för fyra år sedan

Robot
Eve-spelare hämnas rejält på snubbe som mobbade honom för fyra år sedan
Medlem
Eve-spelare hämnas rejält på snubbe som mobbade honom för fyra år sedan

Hehe, sådant är skoj!


signatur

Niet.

Medlem
Medlem

Haha skrattade åt rubriken. Känns sådär härligt Okej eller liknande


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Vadå, kan man byta namn bara sådär i spelet utan att pröjsa 150 spänn a´la fantasy-mjölken? Fan, rätt schysst asså eller vad säger du Hasse Hansson?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hämnden är ljuv.

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Vadå, kan man byta namn bara sådär i spelet utan att pröjsa 150 spänn a´la fantasy-mjölken? Fan, rätt schysst asså eller vad säger du Hasse Hansson?

Eller köpa smörknivar i CS. Allt handlar väl vad man vill lägga tid och pengar på.

Medlem

Har fortfarande inte ens orkat ladda ned klienten till EVE...

Medlem
Skrivet av Javas:

Vadå, kan man byta namn bara sådär i spelet utan att pröjsa 150 spänn a´la fantasy-mjölken? Fan, rätt schysst asså eller vad säger du Hasse Hansson?

Du kan inte byta namn alls i EVE, inte ens om du betalar pengar. Namn ändras bara om det bryter mot TOS.

Om du läser den länkade historien så ändrade han bara sitt namn på TeamSpeak.

Medlem

Karma!


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Medlem

revenge is a dish best served cold

Medlem

Gött mos!


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av Javas:

Vadå, kan man byta namn bara sådär i spelet utan att pröjsa 150 spänn a´la fantasy-mjölken? Fan, rätt schysst asså eller vad säger du Hasse Hansson?

TJENA!

Medlem
Medlem

Karma is a bitch

Medlem
Skrivet av Socka:

get rekt

Get rekt, scrub*


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Javas:

Vadå, kan man byta namn bara sådär i spelet utan att pröjsa 150 spänn a´la fantasy-mjölken? Fan, rätt schysst asså eller vad säger du Hasse Hansson?

Eller köpa smörknivar i CS. Allt handlar väl vad man vill lägga tid och pengar på.

Rosa smörknivar!

Jag förstår mig inte på spelare som vill få andra att sluta spela. Vill de ta död på sitt favoritspel?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Vet inte riktigt om det var så kul alls?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vet inte riktigt om det var så kul alls?

Beror nog på hur pass stor evenörd man är.

Jag tycker att sånt här är kul för att folk tycker att sånt här är kul

Medlem
Skrivet av Nemo:
Skrivet av Hipshot:

Vet inte riktigt om det var så kul alls?

Beror nog på hur pass stor evenörd man är.

Jag tycker att sånt här är kul för att folk tycker att sånt här är kul

Jag tycker mera att det inte var så kul för att jag inte förstår denna typen av långdragen hämnd...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Mcgreag:
Skrivet av Javas:

Vadå, kan man byta namn bara sådär i spelet utan att pröjsa 150 spänn a´la fantasy-mjölken? Fan, rätt schysst asså eller vad säger du Hasse Hansson?

Du kan inte byta namn alls i EVE, inte ens om du betalar pengar. Namn ändras bara om det bryter mot TOS.

Om du läser den länkade historien så ändrade han bara sitt namn på TeamSpeak.

Stämmer bra, fick det om bakfoten eftersom jag först läste om historien på en annan sajt och jag inte själv spelar Eve. Har ändrat texten nu!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Åååh vilket bra minne detta måste vara för snubben, det är någon sjuk och skön känsla när man väl förstör för det där aset som poddade en hela tiden när man var noob.

Konflikter i eve har ju en tendens att sträcka sig liite längre än andra spel haha. <3

Medlem

Förstår ingenting. Men är rätt glad över att inte dragits in i något mmo spel en.

Medlem

Måste säga att hämndbegär och viljan att göra tillvaron sämre för andra inte är något som lockar mig alls. Nog tur att man inte spelar EVE.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Måste säga att hämndbegär och viljan att göra tillvaron sämre för andra inte är något som lockar mig alls. Nog tur att man inte spelar EVE.

Hade säkert vart jättekul om alla bara var vänner i spelet.

Medlem

haha, hade också velat hämnas på alla dom idioter och troll som existerar av helt onödig och okänd anledning


signatur

//monster

Medlem

EVE är ett sådant spel det är kul att höra historier om men skulle aldrig vilja spela

1
Skriv svar