Ghost Recon: Wildlands knarkskildring skapar diplomatisk kris

Robot
Medlem
Ghost Recon: Wildlands knarkskildring skapar diplomatisk kris

knarksildring eller knarkskildring, ingen bryr sig spelet var rätt keft ändå, eller va säger du Tomas?

Redaktör
Skrivet av Ducci:

knarksildring eller knarkskildring, ingen bryr sig spelet var rätt keft ändå, eller va säger du Tomas?

Jag säger fredagshala fingrar!


signatur
Medlem

Jag tyckte inte att det var keft jag hade svinkul i öppna betan men smaken är som baken delad

MEG
Medlem

Hahaha otroligt, kan det vara ett PR jippo ?


signatur

Death is only the beginning

aus
Medlem

Fullt ös, dudes! Lol! Pssst, kan säkert finnas lite naket också. Eller, som om kvinnor inte har höfter, för att nämna något? Och det gillar vi inte.

Medlem

Gillade verkligen betan och miljöerna är verkligen vackra. Blir helt klart ett inköp

Medlem

redan köpt till pc och beställt till ps4 eftersom jag har polare på båda som vill köra

Avstängd
Skrivet av Ruskendrul:

Gillade verkligen betan och miljöerna är verkligen vackra. Blir helt klart ett inköp

Hur kan man inte tröttna på spelet efter väldigt kort tid? Är ju bara samma sak om och om igen. Och dessutom samma sak som alla andra Ubisoft-openworld-spel.

Håller dock med om miljöerna.

aus
Medlem
Skrivet av Araxes:
Skrivet av Ruskendrul:

Gillade verkligen betan och miljöerna är verkligen vackra. Blir helt klart ett inköp

Hur kan man inte tröttna på spelet efter väldigt kort tid? Är ju bara samma sak om och om igen. Och dessutom samma sak som alla andra Ubisoft-openworld-spel.

Håller dock med om miljöerna.

Hur svårt kan man få det? Stänga av hud, trackers osv? Är AIn korkad, typ ser inget till att alla vet exakt vart du är, skuter med laserprecision? GTAigt?

Medlem

Jag tyckte att betan var skoj. Lite dålig prestanda optimering och kanske lite väl dyrt med Season Pass men annars inga större fel på spelet. Kommer nog bli ett köp när det har gått ner i pris.

Skrivet av Rhoum:

Jag tyckte inte att det var keft jag hade svinkul i öppna betan men smaken är som baken delad

Keft? Vad är det för ord?

Medlem

du kan ställa in så du få det skit svårt du kan ju även ge fan i o uppgradera din char så den inte få talentsen utsata så bli det litet svårare till

Medlem

och för göra det extra svårt kan du spela spelet med en brödrost istället för tangentbord och mus eller kontroller

Medlem
Skrivet av Rhoum:

Jag tyckte inte att det var keft jag hade svinkul i öppna betan men smaken är som baken delad

Me too.! Gillade verkligen detta spel och köpte det via Steam. Ska bli kul att få börja lira det "komplett" nu på Tisdag nästa vecka.

Skrivet av omgponies:

Jag tyckte att betan var skoj. Lite dålig prestanda optimering och kanske lite väl dyrt med Season Pass men annars inga större fel på spelet. Kommer nog bli ett köp när det har gått ner i pris.

Skrivet av Rhoum:

Jag tyckte inte att det var keft jag hade svinkul i öppna betan men smaken är som baken delad

Keft? Vad är det för ord?

Den vackra och sofistikerade så kallade "Rinkeby Svenska"... (Dåligt) har jag för mig det översätts till...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Lågsniffande chopper ride över flamingo sjön.. fint moment.

Gillar verkligen miljöerna och vyerna, detta kommer spelas mycket.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Gnällkuk
Skrivet av omgponies:

Jag tyckte att betan var skoj. Lite dålig prestanda optimering och kanske lite väl dyrt med Season Pass men annars inga större fel på spelet. Kommer nog bli ett köp när det har gått ner i pris.

Skrivet av Rhoum:

Jag tyckte inte att det var keft jag hade svinkul i öppna betan men smaken är som baken delad

Keft? Vad är det för ord?

Keff/Kefft, stockholmsslang för något som är dåligt.

För övrigt är Bolivias regering efterblivna. Dags att då dra alla författare till böcker och film inför rätta där de skildrar knarkkarteller och dylikt?

Jag tror jag ska dra ett gäng svenska filmmakare inför rätta. Har sett flertalet filmer där man åker tåg med SJ där tågen både går i tid och har restaurangvagn med mat kvar i. Vilken skymf!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Enda jag tyckte var värdelöst att man kunde köra med AIn, sätta sig i en bil och åka in i smeten, be dom ösa så dödade dom alla direkt.

Medlem

haha Det kommer jag ihåg med hade tur att hitta en humvee med minigun på körde in den i side objective och bara sa till dem attack och alla fiender var döda med. Jag och en polare körde tillsammans på lördagen i öppna betan och vi gjorde andra uppdraget och där fann vi en buggy med minigun åkte upp till en side objective och min polare hoppade in minigunen och bara mosade ner alla medans jag körde runt

Ambassadör
Xbox

De har bra självinsikt, bolivianerna.

Som Bagdad-Bob skulle ha sagt: There are no drugs in Bolivia!


signatur

Jump in.

Medlem

Oj, hur blir det då med alla filmer som utspelar sig i olika länder som skildrar landet på ett ofördelaktigt sätt? Nä Bolivia, lägg ner.

Spelet var ganska kul i coop med en kompis men ack så repetetivt. Det var även extremt tråkigt bilkörande i en död värld utan kul grejor att göra. Inget köp.

Medlem

Samtidigt som detta är lite fånigt från Bolivias sida, så är svaret från Ubi lika fånigt. Hade miljöerna varit mindre vackra om man hade kallat landat Hugubugu istället, och valt att göra det helt fiktivt? Troligen inte. Att ta inspiration från naturen och terrängen kan man göra utan att namnge inspirationen.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

De har bra självinsikt, bolivianerna.

Som Bagdad-Bob skulle ha sagt: There are no drugs in Bolivia!

Haha Bagdad Bob! Han skulle inte bara sagt så utan även haft lite vitt på nästippen

Kefft? Lunarstorm språk?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av omgponies:

Jag tyckte att betan var skoj. Lite dålig prestanda optimering och kanske lite väl dyrt med Season Pass men annars inga större fel på spelet. Kommer nog bli ett köp när det har gått ner i pris.

Skrivet av Rhoum:

Jag tyckte inte att det var keft jag hade svinkul i öppna betan men smaken är som baken delad

Keft? Vad är det för ord?

Det är ett slang ord ofta förekommande i områden med hög arbetslöshet eller wannabe gangsters för att beskriva någonting dåligt. Det betyder också slag i bakhuvudet med öppen hand.

Medlem

Fastän man kan förstå Bolivia litet grann så känns det närmast mer problematiskt att verkligen belysa att det här är något man måste ändra, det får en snarare att tro motsatsen än det de påstår.

Det absolut dummaste var dock Ubisofts försvar. Kom igen nu.

Medlem
Skrivet av denza:
Skrivet av omgponies:

Jag tyckte att betan var skoj. Lite dålig prestanda optimering och kanske lite väl dyrt med Season Pass men annars inga större fel på spelet. Kommer nog bli ett köp när det har gått ner i pris.

Skrivet av Rhoum:

Jag tyckte inte att det var keft jag hade svinkul i öppna betan men smaken är som baken delad

Keft? Vad är det för ord?

Det är ett slang ord ofta förekommande i områden med hög arbetslöshet eller wannabe gangsters för att beskriva någonting dåligt. Det betyder också slag i bakhuvudet med öppen hand.

Det där fick mig att skratta, tack.

Medlem
Skrivet av MEG:

Hahaha otroligt, kan det vara ett PR jippo ?

Nä jag tycker vi köper spelet nu och tar reda på det!

Medlem

Vi som sett Scarface vet ju att det är i Bolivia man gör dom grova knarkaffärerna

Medlem
Citat:

Keft? Vad är det för ord?

Det är ett slang ord ofta förekommande i områden med hög arbetslöshet eller wannabe gangsters för att beskriva någonting dåligt. Det betyder också slag i bakhuvudet med öppen hand.

Jag och mina kompisar från Södermalm har sagt "keff" sedan jag var liten, väldigt vanligt ord i alla fall i Stockholm, har nog inte mycket att göra med var du kommer ifrån i Stockholm eller om du är arbetslös eller inte. Röda tråden.... jag reagerade på att spelet sägs utspela sig i Bolivia, visst är det fina miljöer och så, men man får ju intrycket att hela landet är fyllt av knarksoldater med jättefästningar, jag förstår att presidenten lacka ur (sug på det ordet). Hade inte gjort något om det var ett påhittat land i stället imho.

Äh vad tusan, citaten blev keff. Nåja. Jag är grymt skeptisk till alla Ubisofts multiplayerspel efter massor med problem med anslutningarna. Att behöva gå in o rodda med routern varje gång man ska spela med en kompis är inte okej, få andra spel kräver det. Men jag tyckte att The Division var ett koolt spel om än lite repetetivt och småskaligt. Och Wildlands-betan var faktiskt skitkul + det funkade nästan hela tiden med co-op. Fordonen var dock inge vidare att köra med, men det kan ju kanske fixas. Preorder ger deluxe till samma pris som standard edition, har du dessutom 100 ubisoftpoäng får du ytterligare 20% rabatt, landar på ungefär samma pris som om du beställer från elgiganten eller nåt. Fast för mig är det fortfarande ett mysterium varför så många spel är dyrare utan mellanhand, alltså om man köper direkt från uplay, origin eller steam. Någon som har en bra förklaring till det? / J

1
Skriv svar