Här hämtar du ut din Nintendo Switch redan idag

Robot
Här hämtar du ut din Nintendo Switch redan idag

Förbokare kan äventyra i Hyrule redan inatt.


Här hämtar du ut din Nintendo Switch redan idag

alltså imorgon iaf ^^

Medlem

Hämtar ut mitt när Webhallen öppnar imorgon istället, hoppas man slipper den värsta stormen.

Medlem

Mitt har kommit till utlämningsstället Dock var jag så dum så att jag beställde spelen från ett annat ställe, och de skickades ut i morse så de lär inte komma förrän imorgon. Om det går att komma in på eShop så blir det väl att man köper Snipperclips och lirar det ikväll.

dyb
Medlem

16 dagar, jag köade 10h utanför en elgiganten för 11år sen för att köpa Wii o twilight princess....aldrig mer! haha

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Mitt har kommit till utlämningsstället Dock var jag så dum så att jag beställde spelen från ett annat ställe, och de skickades ut i morse så de lär inte komma förrän imorgon. Om det går att komma in på eShop så blir det väl att man köper Snipperclips och lirar det ikväll.

Nice. Snipperclips ser faktiskt riktigt skoj ut och lira med en polare.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Mitt har kommit till utlämningsstället Dock var jag så dum så att jag beställde spelen från ett annat ställe, och de skickades ut i morse så de lär inte komma förrän imorgon. Om det går att komma in på eShop så blir det väl att man köper Snipperclips och lirar det ikväll.

Verkar som jag får spel och extra joy cons idag. Men ser inte ut som att konsolen kommer imorn

Medlem

Gamestop i Göteborg ( Nordstan ) har också öppet midnatt.

Medlem

Alla Hipsters bara köar bara för att få liiiiite upmärksamhet hahaha

1
Skriv svar