Februaris bästa spelhändelser!

Robot
Februaris bästa spelhändelser!

Cecilia Heikkilä levererar de största snackisarna från februari i bildform!


Medlem
Februaris bästa spelhändelser!

Snyggt!

Medlem

Detta är numera en tradition. Ni får ej sluta med detta nöje

Medlem

11:a åriga Efi. Numbani är mapen som alla teasers är på

"Efi Oladele is an inventor from Numbani with notable achievements in robotics and artificial intelligence."

Medlem

2/3 exklusiva till ps4, bra kämpat.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Vercadi:

2/3 exklusiva till ps4, bra kämpat.

PS4 hade en sjukt stark månad, så inga konstigheter


signatur
Illustratör
Cecilia Heikkilä
Skrivet av Hexon:

Detta är numera en tradition. Ni får ej sluta med detta nöje

Hurra vad fint att höra!

Medlem

Kommer det en spider tank som ser ut så där till overwatch så kommer jag garanterat att prova spelet

Illustratör
Cecilia Heikkilä
Skrivet av Havspanda:

11:a åriga Efi. Numbani är mapen som alla teasers är på

"Efi Oladele is an inventor from Numbani with notable achievements in robotics and artificial intelligence."

Oh! Min fail helt klart, skall åtgärda detta snarast. Tack för att du påpekade!

Illustratör
Cecilia Heikkilä
Skrivet av Petrik:

Kommer det en spider tank som ser ut så där till overwatch så kommer jag garanterat att prova spelet

Kul att höra! Jag också, ritade min önsketank! Med önskad ljudeffekt!

Medlem

Väldigt fint animerat och kul innehåll!

Medlem

Känns som jag köpte ett ps4 väldigt lägligt, Nioh sjukt roligt och idag kommer Horizon


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Känns oinformerat att sparka på Pewdiepie, som i sina svar kom med viktiga poänger som alla som sysslar med media borde ta åt sig av. Att ställa sig på den andra sidan i frågan lämnar en ganska besk eftersmak när FZ ändå hållt en relativ bra nivå när det kommer till sånt.

I övrigt var allt bra, tråkigt att behöva ta upp det, men poängen som kom ur det eländet var mycket större än skyltarna som hölls upp.

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Känns oinformerat att sparka på Pewdiepie, som i sina svar kom med viktiga poänger som alla som sysslar med media borde ta åt sig av. Att ställa sig på den andra sidan i frågan lämnar en ganska besk eftersmak när FZ ändå hållt en relativ bra nivå när det kommer till sånt.

I övrigt var allt bra, tråkigt att behöva ta upp det, men poängen som kom ur det eländet var mycket större än skyltarna som hölls upp.

Men snälla du det är en rolig grej bara. Ska väl knappast tas som ett ställningstagande

Gnällkuk

Tycker de här illustreringarna är smått fantastiska


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Väldigt snygga illustrationer!

Har FZ ingen programmerare som kan göra en interaktiv bild där man kommer till nyheten som varje del handlar om? Kanske överkurs.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Buio:

Väldigt snygga illustrationer!

Har FZ ingen programmerare som kan göra en interaktiv bild där man kommer till nyheten som varje del handlar om? Kanske överkurs.

Det var ingen dum ide! Förr i tiden kunde man ju göra imagemaps i html. Vi får kika på det!


signatur
Illustratör
Cecilia Heikkilä
Skrivet av Star Lord:

Känns oinformerat att sparka på Pewdiepie, som i sina svar kom med viktiga poänger som alla som sysslar med media borde ta åt sig av. Att ställa sig på den andra sidan i frågan lämnar en ganska besk eftersmak när FZ ändå hållt en relativ bra nivå när det kommer till sånt.

I övrigt var allt bra, tråkigt att behöva ta upp det, men poängen som kom ur det eländet var mycket större än skyltarna som hölls upp.

Jag förstår din åsikt Star Lord. Men det var menat som en försiktig kommentar om hele debucklet i all välmening. Guiden tänkte jag kunde ses som den allmänna opinionens måttstock över vad som är ok. Det var min idé och ej någon annans på redaktionen. Precis som Pewdiepie stundvis gör själv hade jag hoppats på att jag kunde skoja till det lite utan allt för många repressalier, och obs obs att detta ej skall tas på allt för stort allvar! Ämnar ej hänga ut eller förolämpa någon. Eller kanske lite den där trosachievementen. Den kändes bara himla märklig.

Medlem
Skrivet av issiekatt:
Skrivet av Star Lord:

Känns oinformerat att sparka på Pewdiepie, som i sina svar kom med viktiga poänger som alla som sysslar med media borde ta åt sig av. Att ställa sig på den andra sidan i frågan lämnar en ganska besk eftersmak när FZ ändå hållt en relativ bra nivå när det kommer till sånt.

I övrigt var allt bra, tråkigt att behöva ta upp det, men poängen som kom ur det eländet var mycket större än skyltarna som hölls upp.

Jag förstår din åsikt Star Lord. Men det var menat som en försiktig kommentar om hele debucklet i all välmening. Guiden tänkte jag kunde ses som den allmänna opinionens måttstock över vad som är ok. Det var min idé och ej någon annans på redaktionen. Precis som Pewdiepie stundvis gör själv hade jag hoppats på att jag kunde skoja till det lite utan allt för många repressalier, och obs obs att detta ej skall tas på allt för stort allvar! Ämnar ej hänga ut eller förolämpa någon. Eller kanske lite den där trosachievementen. Den kändes bara himla märklig.

Tack för bra klargörande!

Skägg.
10 Chambers

Vill också klargöra att vi såklart bollar dessa idéer internt, och godkänner slutbilden.


signatur
1
Skriv svar