Expansionen Stellaris: Utopia får ett releasedatum och en trailer

Robot
Expansionen Stellaris: Utopia får ett releasedatum och en trailer
Medlem
Expansionen Stellaris: Utopia får ett releasedatum och en trailer

Det här ser jag fram emot! Stellaris är mitt favoritspel i modern tid när det kommer till strategigenren.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Spelar Stellaris dagligen just nu. Nästan uppe i 500 timmar på steam. Late game kan vara lite segt men att spelet är så pass story-drivet och samtidigt så öppet är spännande. Ingen omgång är det andra lik.

Utopia verkar dessutom, precis som många andra av expansionerna till Paradox egna spel, fokusera på det som just nu behöver mest kärlek. Ascension perks, civics, paths, ethos additions och remake osv gör att du snart kan skapa nästan vilken typ av civilisation du kan tänka dig.

Det märks kanske att jag är lite uppspelt inför Utopia och det finns säkert saker som kunde bli bättre. Men jag kan inte låta bli! Sjätte april är märkt i kalendern!

Medlem

Megastructures låter nice men jag saknar möjligheten att bygga en skitstor, svindyr och meningslös rymdmur.

Skribent
Skrivet av Manqs:

Spelar Stellaris dagligen just nu. Nästan uppe i 500 timmar på steam. Late game kan vara lite segt men att spelet är så pass story-drivet och samtidigt så öppet är spännande. Ingen omgång är det andra lik.

Jöklar! Impressive


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Ser fram emot expansionen. Spelet har förbättrats rejält sen release, och Utopia ser ut att fortsätta det - även om den kostar en del pengar.

1
Skriv svar