Spela Call of Duty: Infinite Warfare gratis i helgen

Robot
Spela Call of Duty: Infinite Warfare gratis i helgen
Medlem
Spela Call of Duty: Infinite Warfare gratis i helgen

Tycker kampanjen va rätt bra för Cod de senaste åren men multiplayern var en katastrof! Köp för kampanjen när spelet ligger på max 250-300kr ifall ni gillar sci-fi, men inget mer


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kan man inte få betalt för att spela det? Kanske överväger det då

Om man kan spela kampanjen så blir det perfekt, en helg är ungefär vad det tar.

Medlem

När blir Season Pass tillgängligt att spela i de nya banorna på pc? Det står inte något datum. Köpte dlc för två månader sedan. Playstation har ju förtur en månad.


signatur

autograph

Medlem

Har inte varit värdigt namnet sedan Black Ops...

Dec
Medlem

Enligt kommentarerna så är det bara multiplayer som är gratis?


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Medlem

Jag saknar MW2. Det må ha varit utan dedikerade servrar men jag har haft riktigt kul med det spelet i MP ändå. (PC)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Om man bara vill ha access till cod 4 remastered då?


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av Dec:

Enligt kommentarerna så är det bara multiplayer som är gratis?

Stämmer, ingen tillgång till singleplayer eller zombieläget,står att jag måste äga innehållet när jag klickar där.

Medlem
Skrivet av sky one:
Skrivet av Dec:

Enligt kommentarerna så är det bara multiplayer som är gratis?

Stämmer, ingen tillgång till singleplayer eller zombieläget,står att jag måste äga innehållet när jag klickar där.

Jag äger det, (förbokade), men spelar det inte. Tycker det var trist.
Köpte även dlc, men inte tillgängligt ännu.


signatur

autograph

Medlem

Varför är det låst på 91 FPS?

Satan de har ju tom kodbasen från BO3 där de inte har problemet med att fysiken kukar ur vid högra framerates, så varför kan inte resten av utvecklingsteamen få ta del av den?

Näh fy fan heller att man köper den här dyngan.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av SorbP:

Varför är det låst på 91 FPS?

Satan de har ju tom kodbasen från BO3 där de inte har problemet med att fysiken kukar ur vid högra framerates, så varför kan inte resten av utvecklingsteamen få ta del av den?

Näh fy fan heller att man köper den här dyngan.

Tragiskt... lirade några matcher, förändrade inte min syn på Infinite Warfare, min magkänsla och upplevelse efter alla videos man sett stämde. Väldigt dåligt och tråkigt spel.

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av SorbP:

Varför är det låst på 91 FPS?

Satan de har ju tom kodbasen från BO3 där de inte har problemet med att fysiken kukar ur vid högra framerates, så varför kan inte resten av utvecklingsteamen få ta del av den?

Näh fy fan heller att man köper den här dyngan.

Tragiskt... lirade några matcher, förändrade inte min syn på Infinite Warfare, min magkänsla och upplevelse efter alla videos man sett stämde. Väldigt dåligt och tråkigt spel.

Nä inte min heller, jag var lite sugen på att bränna igenom Single-Player för det kan vara riktigt välregisserade upplevelser.

Men multiplayern man fick testa var samma som förra iterationen av COD. Om något så avvärjde den här testperioden all tanke på ett köp.


signatur

P.L.U.R

Medlem

"Season Pass" med det första "Sabotage"-DLC med de fyra nya banorna kom äntligen idag (2 mars 2017) till pc!
Lite dålig info om detta tidigare.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av SorbP:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av SorbP:

Varför är det låst på 91 FPS?

Satan de har ju tom kodbasen från BO3 där de inte har problemet med att fysiken kukar ur vid högra framerates, så varför kan inte resten av utvecklingsteamen få ta del av den?

Näh fy fan heller att man köper den här dyngan.

Tragiskt... lirade några matcher, förändrade inte min syn på Infinite Warfare, min magkänsla och upplevelse efter alla videos man sett stämde. Väldigt dåligt och tråkigt spel.

Nä inte min heller, jag var lite sugen på att bränna igenom Single-Player för det kan vara riktigt välregisserade upplevelser.

Men multiplayern man fick testa var samma som förra iterationen av COD. Om något så avvärjde den här testperioden all tanke på ett köp.

Sjukt ändå... spelet dog otroligt snabbt, framförallt på PC... fattar inte Activision detta? Den är en Spin-off av Black ops 3 fast sämre, känns inte som att dom lägger ner lika mycket kärlek längre.
Hoppas nästa COD hoppar tillbaka i tiden till åtminstone WW2 eller framåt

1
Skriv svar