Cities: Skylines släpps till Xbox One i vår

Avstängd
Cities: Skylines släpps till Xbox One i vår

Jag vet inte..

Men sådan genre passar inte konsol alls.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Jag vet inte..

Men sådan genre passar inte konsol alls.

Jag tänker direkt på Warcraft II till Playstation.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Ambassadör
Xbox

Nice!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Jag vet inte..

Men sådan genre passar inte konsol alls.

Jag tycker(läs hoppas) den passar utmärkt, kanske inte kan ha exakt samma ui som på pc. Men generellt tycker jag flertalet vanliga "pc" spel har fungerat bra på konsol. Ex. Wasteland 2, Divinity Original sin.

Geeks Gaming
Skrivet av SebastianV:

Jag vet inte..

Men sådan genre passar inte konsol alls.

Tycker det är bra att som försöker i alla fall.
Testa köra med xbox dosan innan. Funka okey.

ELF
Medlem
Skrivet av TheConsul:
Skrivet av SebastianV:

Jag vet inte..

Men sådan genre passar inte konsol alls.

Jag tycker(läs hoppas) den passar utmärkt, kanske inte kan ha exakt samma ui som på pc. Men generellt tycker jag flertalet vanliga "pc" spel har fungerat bra på konsol. Ex. Wasteland 2, Divinity Original sin.

Divinity är ett prima exempel på soffvänligt lir. Har det till pc men jag och halvbrorsan kör soff-coop om han är här. Har knappt petat på spelet med musen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jäkligt bra spel detta. Till PC. Lär vara svårt med kontrollen till konsol. Kanon titel är det iaf. Har det till Steam och är sugen på några DLC paket där bl.a. Natural Disasters tror jag kan vara nice. Jämna städerna till marken med olika katastrofer, som man byggt upp under så många timmar... Även After Dark tänkte jag shoppa. Tror jag skippar Snowfall DLC't...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

phi
Medlem
Skrivet av SebastianV:

Jag vet inte..

Men sådan genre passar inte konsol alls.

Jaså, du får gärna utveckla varför ett spel som Citiies: Skyline inte alls passar till konsol.

Själv ser jag absolut ingenting som skulle göra att det inte passar.

Medlem

Såg ut att fungera bra i videon iaf om lite slött med att göra zoner bara. Men annars kommer det nog fungera bra, då spelet inte riktigt hänger på att göra snabba beslut.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

FUSK!!!! Ps4 dåååå

1
Skriv svar