Se första bilderna på Alicia Vikander som Lara Croft

Medlem

ser inte det minsta ut som Lara....

Medlem

Liknas faktiskt mer en scen från en Bond än Lara Craft

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

De gamla filmerna var inte superdåliga, men rejält ostiga

Älskade Chris Barrie (Rimmer!) som hennes butler/betjänt också


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Fr0gg0.:

Nä tack, alldeles för tråkigt utseende och för mjäkig för min smak. Ingen speciell skådespelerska heller.

Nää. Ba vunnit en Oscar sådär. Helt sämst...

Politiskt motiverad Oscar i en av de minst viktiga kategorierna är ju knappast någonting att hurra över. Tror på dunderflopp med denna castingen.

"Politiskt motiverad"...

lul

"Inget att hurra över"

Bara andra svenskan någonsin att vinna en Oscar, men det är väl inget att hurra över...

Ge upp avundsjukan nu


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av kanshira:

Förstår inte varför inte camilla luddington fick axla rollen. Det är ju reboot spelen filmen ska baseras på. Hon har ju hela kittet.

Därför att en filmproducent inte tänker som en spelnörd. Den har ett ansvar att dra in pengar och det gör inte Camilla Luddington. En nybliven Oscarsvinnare som är något av det hetaste på marknaden gör dock det.

Är det enbart nördarna man ska göra film för får man dra ner budgeten till en tiondel och casta just Camilla Luddington. Att det fanns en Hollywoodskådis som även var lik Lara Croft när de första filmerna spelades in var ju tur, men denna gång fanns det inte riktigt det. Då går man istället på en som säljer.

Personligen vill jag väldigt mycket hellre se någon som kan skådespela bra mycket hellre än någon som är pixellik. Och hur ser egentligen Lara ut? I spelen före Angelina bestod Laras kroppsformer mest av en stor boll med två mindre bollar under.
https://r.mprd.se/media/images/216-Tomb_Raider_The_Last_Revel...

Det var ju egentligen Angelina som "satte" utseendet, eller åtminstone var den första riktigt mänskliga bilden av henne. Sen valde utvecklarna av spelet en annan väg, men vilken är mest rätt? Laras utseende är helt enkelt inte spikat, förutom att hon ska vara brunett.

Gen
Medlem

Varför fick inte Camilla Luddington rollen? Inte för att det är något fel på Alicia så sett, hon är duktig men för mig är Camilla nya Lara.

Och btw, ni som snackar bröst, Camilla är inte direkt bystig hon heller

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Fr0gg0.:

Nä tack, alldeles för tråkigt utseende och för mjäkig för min smak. Ingen speciell skådespelerska heller.

Nää. Ba vunnit en Oscar sådär. Helt sämst...

Politiskt motiverad Oscar i en av de minst viktiga kategorierna är ju knappast någonting att hurra över. Tror på dunderflopp med denna castingen.

Du har inte sätt The Danish girl antar jag?

Medlem
Skrivet av matnojje:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Fr0gg0.:

Nä tack, alldeles för tråkigt utseende och för mjäkig för min smak. Ingen speciell skådespelerska heller.

Nää. Ba vunnit en Oscar sådär. Helt sämst...

Politiskt motiverad Oscar i en av de minst viktiga kategorierna är ju knappast någonting att hurra över. Tror på dunderflopp med denna castingen.

Du har inte sätt The Danish girl antar jag?

Som sagt; Politiskt motiverad.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av matnojje:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Fr0gg0.:

Nä tack, alldeles för tråkigt utseende och för mjäkig för min smak. Ingen speciell skådespelerska heller.

Nää. Ba vunnit en Oscar sådär. Helt sämst...

Politiskt motiverad Oscar i en av de minst viktiga kategorierna är ju knappast någonting att hurra över. Tror på dunderflopp med denna castingen.

Du har inte sätt The Danish girl antar jag?

Som sagt; Politiskt motiverad.

Det var ju en av de bästa filmerna 2015.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av matnojje:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Fr0gg0.:

Nä tack, alldeles för tråkigt utseende och för mjäkig för min smak. Ingen speciell skådespelerska heller.

Nää. Ba vunnit en Oscar sådär. Helt sämst...

Politiskt motiverad Oscar i en av de minst viktiga kategorierna är ju knappast någonting att hurra över. Tror på dunderflopp med denna castingen.

Du har inte sätt The Danish girl antar jag?

Som sagt; Politiskt motiverad.

Bad troll detected....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Banjo:

Hon är väldigt duktig som skådis. Men lite för liten och kort för att passa som Lara Croft. Men å andra sidan så kanske den "nya" Lara Croft i de senaste spelen har något annorlunda proportioner också.

Jag tycker att Angelina Jolie såg mer ut som Lara i spelen. Fast mest lik är kanske Rhona Mitra, också skådis, och före detta Lara Croft-modell (på den tiden när Eidos anställde någon modell som skulle vara den "riktiga" Lara i olika PR-sammanhang... Det kanske de fortfarande gör... Ja inte Eidos nu rå men Square Enix).

Håller med om att de nog gick mer på "nya" Lara än gamla Lara vilket jag tycker är bra. Föredrar reboot Lara framför den gamla, även om de äldre spelen var rejält kul.

Inte konstigt, nya Lara är faktiskt en välskriven och intressant karaktär med trovärdig personlighet. Gamla Lara var tråkig. Det är överlag ett vanligt problem med den erans spel. Världarna och den övergränsande handlingen var inte nödvändigtvis svagare än den är idag, men karaktärerna själva kändes mindre trovärdiga. Har mycket med produktionsvärde antar jag.

Medlem

Wow nice, Hon är riktigt grym skådisspelare

Medlem
Skrivet av kanshira:

Förstår inte varför inte camilla luddington fick axla rollen. Det är ju reboot spelen filmen ska baseras på. Hon har ju hela kittet.

Kanske för att hon är höggravid...

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Fr0gg0.:

Nä tack, alldeles för tråkigt utseende och för mjäkig för min smak. Ingen speciell skådespelerska heller.

Nää. Ba vunnit en Oscar sådär. Helt sämst...

Politiskt motiverad Oscar i en av de minst viktiga kategorierna är ju knappast någonting att hurra över. Tror på dunderflopp med denna castingen.

"Minst viktiga kategorierna"
Knappast "Best lighting" heller?
Vad menar du med politiskt motiverad?

Medlem

De utgår från nya Lara och det är nog en bra idé! Hoppas bara inte det blir en till kraschlandning i filmväg.

Medlem
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Fr0gg0.:

Nä tack, alldeles för tråkigt utseende och för mjäkig för min smak. Ingen speciell skådespelerska heller.

Nää. Ba vunnit en Oscar sådär. Helt sämst...

Politiskt motiverad Oscar i en av de minst viktiga kategorierna är ju knappast någonting att hurra över. Tror på dunderflopp med denna castingen.

"Minst viktiga kategorierna"
Knappast "Best lighting" heller?
Vad menar du med politiskt motiverad?

Mata inte trollen...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Hon är jäkligt rolig (och cool) i The Man From UNCLE.

Aha, är det hon så kan det bli bra tror jag

12
Skriv svar