Hideo Kojima: Death Stranding ska locka till skratt

Robot
Hideo Kojima: Death Stranding ska locka till skratt

Det till synes dystra spelet kommer att ha humoristiska inslag.

#death-stranding, #i, #kojima-productions


KoP
Medlem
Hideo Kojima: Death Stranding ska locka till skratt

Bara det inte blir inslag av dålig japansk prutt-humor så blir det nog ett bra spel.

Medlem
Skrivet av KoP:

Bara det inte blir inslag av dålig japansk prutt-humor så blir det nog ett bra spel.

Vilket det förmodligen exakt kommer att bli

Medlem

Han är för knasig för mig, och jag har träffat många knasiga människor.

Medlem

Blir nog samma typ av humor som han slänger in i MGS.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kanske blir som Yakuza, seriöst i main missions men flummigt under side missions


signatur

Game long and prosper

Medlem

Oj, nu blev jag just orolig för det häl spelets framtida utveckling. Har svårt att se hur man skulle kunna göra något komiskt av det man sett hittills utan att det bara blir väldigt fel.

k3m
Medlem
Skrivet av Ender:

Oj, nu blev jag just orolig för det häl spelets framtida utveckling. Har svårt att se hur man skulle kunna göra något komiskt av det man sett hittills utan att det bara blir väldigt fel.

jag tror passande humor passar in överallt.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Ender:

Oj, nu blev jag just orolig för det häl spelets framtida utveckling. Har svårt att se hur man skulle kunna göra något komiskt av det man sett hittills utan att det bara blir väldigt fel.

jag tror passande humor passar in överallt.

Allt annat vore förstås ytterst opassande.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Ender:

Oj, nu blev jag just orolig för det häl spelets framtida utveckling. Har svårt att se hur man skulle kunna göra något komiskt av det man sett hittills utan att det bara blir väldigt fel.

jag tror passande humor passar in överallt.

Dagens sanning

Medlem

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det som gör mig skeptisk är vad vi sett hittills. Ifall det ska något slags Monty Python-Super Mario så är jag rädd för att det kommer falla helt platt.
Spelar ingen roll ifall jag är skeptisk eller inte dock. Efter release lär man veta tillräckligt om det för att avgöra ifall det är intressant eller inte, behöver inte debattera om huruvida det kommer bli bra eller dåligt redan nu.

1
Skriv svar