Racingsimulatorn GTR 3 släpps 2018, blir multiplattform

Robot
Racingsimulatorn GTR 3 släpps 2018, blir multiplattform
Medlem
Racingsimulatorn GTR 3 släpps 2018, blir multiplattform

Ok, tvåan var ju grym (gamla meriter) och Simbin har ett bra namn men det är liksom nya tider nu, via har hunnit sargas av otaliga sim-marknadsförda spel och man kan inte veta vad som till slut levereras. Risken är överhängande att man tappar magin när spelet ska bli för alla, som en i mängden av alla andra sportbilspel. Vi får väl se. Själv tror jag mest på Project Cars 2.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Multiplattform, då lär det knappast bli en sim.

Medlem

Hade givit upp hoppet om detta spel för länge sedan. Hoppas det blir bra.

Medlem

Hade jag hetat Allan Speed, eller Chris Speed, så hade jag bytt förnamn till Max. Extra roligt att Allan utvecklar racing sim.

Medlem

Känns aldrig bra när något som annonseras som en simulator även ska tilltala "casuals". De två går inte att förena, en simulator kräver mer engagemang än "casual".

På ett eller annat sätt kommer spelet att lida av att försöka tilltala alla och i värsta fall kommer kompromisserna inte att tilltala någon.

Så, ska sluta predika nu och kort och gott hoppas att de lyckas, ju mer realistisk racing dess bättre!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Den stora frågan är om det kommer att ha mod-stöd. Det är den största skillnaden mellan exempelvis Assetto och PCars. Annars har jag förtroende för dem. Jag spelar fortfarande GTR 2 ibland.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Jag har inget förtroende för Pcars. Dom brände mig efter sin release. Större förtroende finns för AC och gamla Simbin.


signatur

49% bastard, 51% son of a bitch.

Medlem

iRacing,assetto Corsa,Raceroom,rFactor2,Automobilista ja det är en tuff marknad de ska ut på


signatur

Honour may not win power, but it wins respect. And respect earns power.
(Ishida Mitsunari)

1
Skriv svar