Conan Exiles får redaktionen att fnissa och rodna

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Nakenhet i Conans värld är ju rätt normalt.
Så jag är inte chockad precis.
Dock lär det bli moralpanik på PK-maffian när de får nys om detta.

Hahaha, snygg satir där! Uppskattas! PK-maffian, hahaha, jag älskar satir som din! Jag menar, dessa töntar verkar ju inte fatta på riktigt att det uteslutet är folket som gnäller om "PK-Maffian" som får moralpanik och dessutom är PK själva. Därför det är så roligt med satir som din där du säger sådana saker och låtsas vara på riktigt, för det finns fakitskt folk som är så! Det är helt galet, speciellt med tanke på hur de inte verkar fatta att det politiskt korrekta är att hata på "PK" trots allt, töntarna förstår liksom inte hur deras existens enbart är ironi liksom..

Så tack för satiren, det var roligt att läsa lite skämt från din sida!

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Mindrax:

Nakenhet i Conans värld är ju rätt normalt.
Så jag är inte chockad precis.
Dock lär det bli moralpanik på PK-maffian när de får nys om detta.

Hahaha, snygg satir där! Uppskattas! PK-maffian, hahaha, jag älskar satir som din! Jag menar, dessa töntar verkar ju inte fatta på riktigt att det uteslutet är folket som gnäller om "PK-Maffian" som får moralpanik och dessutom är PK själva. Därför det är så roligt med satir som din där du säger sådana saker och låtsas vara på riktigt, för det finns fakitskt folk som är så! Det är helt galet, speciellt med tanke på hur de inte verkar fatta att det politiskt korrekta är att hata på "PK" trots allt, töntarna förstår liksom inte hur deras existens enbart är ironi liksom..

Så tack för satiren, det var roligt att läsa lite skämt från din sida!

Helt korrekt uppfattat, dock var det några som inte förstod det.
Skönt att någon har huvudet på skaft här.

Medlem

Ganska så ooptimerat för tillfället. FPS:en droppar ordentligt så fort det blir vatten och mer vegetation.
Iom att jag inte har den bästa cpun samt bästa grafikkortet blev det återköp. Kan tänka mig skaffa det igen då jag bytt dator eller de har optimerat spelet bättre.
Det är annars säkert ett roligt spel.

12
Skriv svar