Peta vill stoppa pälsar i Warhammer

Robot
Peta vill stoppa pälsar i Warhammer

För att var så fokuserade på djur skäller de ofta vid fel träd.


Medlem
Peta vill stoppa pälsar i Warhammer

Hahaha...

Medlem

Ni skriver om Warhammer men missade att Ubisoft annonserat Might & Magic Showdown.

https://www.ubisoft.com/en-US/game/might-magic-showdown/
(skickade faktiskt in tips om detta)

On topic: Warhammer 40k får gratis PR

Medlem
Medlem

Bra peta!

Skogsstyrelsen borde följa exempel och klaga på att det finns för många space marines utan utbildning på motorsåg.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Bra peta!

Skogsstyrelsen borde följa exempel och klaga på att det finns för många space marines utan utbildning på motorsåg.

http://old.gamegrin.com/files/images/games/w/Warhammer_40000_...

Fast rymdmarinsoldater som använder motorsågsvapen är nog garanterat utbildade på just motorsåg som vapen.

Medlem
Medlem

Låt oss alla vara tyst och ignorera detta i stället för att ge dem det de är ute efter, uppmärksamhet.

Medlem

Varför ens ge dem uppmärksamhet? Det är ju bara det de vill ha med dessa utspel..

Inaktiv
Skrivet av Acarus:

Varför ens ge dem uppmärksamhet? Det är ju bara det de vill ha med dessa utspel..

Varför inte ge dem uppmärksamhet? De kämpar mot djurplågeri, det är väl ett nobelt syfte om något?

Medlem

Att Chaos Marines klär sig i flådda människoansikten är dock inte värt att nämna.


signatur

Metal is best served heavy.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av BeeJac:

Ni skriver om Warhammer men missade att Ubisoft annonserat Might & Magic Showdown.

https://www.ubisoft.com/en-US/game/might-magic-showdown/
(skickade faktiskt in tips om detta)

On topic: Warhammer 40k får gratis PR

Missade det!


signatur
Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Acarus:

Varför ens ge dem uppmärksamhet? Det är ju bara det de vill ha med dessa utspel..

Varför inte ge dem uppmärksamhet? De kämpar mot djurplågeri, det är väl ett nobelt syfte om något?

Jag håller verkligen med dig, men deras metoder är i viss mån väldigt extrema. Även om jag har en växtbaserad kost, vill jag inte ställa mig bakom allt de gör.

Medlem

Jag vet inte om Imperiets djurhållning är deras största etiska problem. Det är en del av charmen, även de "goda" är riktiga rövhattar. De är bara marginellt mindre galna än chaosanhängarna.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Acarus:

Varför ens ge dem uppmärksamhet? Det är ju bara det de vill ha med dessa utspel..

Varför inte ge dem uppmärksamhet? De kämpar mot djurplågeri, det är väl ett nobelt syfte om något?

De gör sig till åtlöje och man kan knappt ta deras seriösa arbete på allvar efter trams som detta.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Undrar hur många i peta som sysslar med viltvård och matar rådjur och harar på vintrarna? Kräk...

Medlem

Fake news?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Men att hugga huvudet av människor är inga problem! Vad säger Area 51 om att så många utomjordingar tas ihjäl?

Medlem

Det är ju fuskpäls... sluta böla. "Pixelpäls" är väl OK?


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Acarus:

Varför ens ge dem uppmärksamhet? Det är ju bara det de vill ha med dessa utspel..

Varför inte ge dem uppmärksamhet? De kämpar mot djurplågeri, det är väl ett nobelt syfte om något?

Att de kämpar mot djurplågeri är utan tvekan en nobel sak - men de skämmer ut sig med sånt här trams. Precis som med valfångsten i A.C:Black Flag.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

PETA borde göra nånting vettigt som att sluta existera.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har alltid haft warhammer 40k som min spåkula för framtiden.
Och kära PETA, you havent seen shit yet. xD

"IN THE GRIM DARKNESS OF THE FAR FUTURE THERE IS ONLY WAR"

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av Acarus:

Varför ens ge dem uppmärksamhet? Det är ju bara det de vill ha med dessa utspel..

Varför inte ge dem uppmärksamhet? De kämpar mot djurplågeri, det är väl ett nobelt syfte om något?

Att de kämpar mot djurplågeri är utan tvekan en nobel sak - men de skämmer ut sig med sånt här trams. Precis som med valfångsten i A.C:Black Flag.

De fångar ju uppmärksamhet så varför inte? Om du menar att de ska avstå från sina utspel för att djurrättsaktivister med gaming-intresse förlorar respekten så är det nog en uppoffring de är beredda att göra för publiciteten.

För övrigt verkar alla här glömma deras parodi på Super Meat Boy; Super Tofu Boy!

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Acarus:

Varför ens ge dem uppmärksamhet? Det är ju bara det de vill ha med dessa utspel..

Varför inte ge dem uppmärksamhet? De kämpar mot djurplågeri, det är väl ett nobelt syfte om något?

Att de kämpar mot djurplågeri är utan tvekan en nobel sak - men de skämmer ut sig med sånt här trams. Precis som med valfångsten i A.C:Black Flag.

De fångar ju uppmärksamhet så varför inte? Om du menar att de ska avstå från sina utspel för att djurrättsaktivister med gaming-intresse förlorar respekten så är det nog en uppoffring de är beredda att göra för publiciteten.

För övrigt verkar alla här glömma deras parodi på Super Meat Boy; Super Tofu Boy!

Djurrättsaktivister med gaming-intresse är förmodligen vanligare än djurrättsaktivister utan gaming-intresse, åtminstone inom en snar framtid, så kanske borde de försöka snappa upp dem istället för att provocera dem.

Jag står rättat om jag har fel men betvivlar att deras verksamhet gynnas av att anses som ett stort skämt av många (de flesta?)


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

PETA och deras tivelaktiga metoder finns att läsa mer här
https://www.petakillsanimals.com/

Medlem

Säger idioterna som har ihjäl fler djur än vad dom ''tar hand om''...

Medlem

Tycker PETA borde fokusera mer på att göra situationerna bättre för äkta djur än att gnälla att fiktiva personer har på sig fiktiva pälsar..

Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Acarus:

Varför ens ge dem uppmärksamhet? Det är ju bara det de vill ha med dessa utspel..

Varför inte ge dem uppmärksamhet? De kämpar mot djurplågeri, det är väl ett nobelt syfte om något?

Finns betydligt bättre organisationer än PETA om man vill engagera sig i djurens rätt som t.ex. WAP. PETA däremot är uppmärksamhetssökande snorungar som inte verkar förstå problemen de för med sig.

Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Acarus:

Varför ens ge dem uppmärksamhet? Det är ju bara det de vill ha med dessa utspel..

Varför inte ge dem uppmärksamhet? De kämpar mot djurplågeri, det är väl ett nobelt syfte om något?

Att de kämpar mot djurplågeri är utan tvekan en nobel sak - men de skämmer ut sig med sånt här trams. Precis som med valfångsten i A.C:Black Flag.

De fångar ju uppmärksamhet så varför inte? Om du menar att de ska avstå från sina utspel för att djurrättsaktivister med gaming-intresse förlorar respekten så är det nog en uppoffring de är beredda att göra för publiciteten.

För övrigt verkar alla här glömma deras parodi på Super Meat Boy; Super Tofu Boy!

Även jag kan få uppmärksamhet genom att klä av mig naken och gå igenom stan mitt i vintern.. däremot är det inte direkt produktivt och det skämmer bara ut mig själv.

Medlem

IN THE GRIM DARKNESS OF THE FAR FUTURE THERE IS ONLY FUR

Medlem

Päls är skönt och varmt

12
Skriv svar