Everquest-utvecklarens nya studio läggs ner

Robot
Medlem
Everquest-utvecklarens nya studio läggs ner

problemet för många är nog "John Smedley".

vet iaf att cohhcarnage , blev sjukt besviken att det gick i stöpet.

Själv är jag lagom trött på retrospel.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

problemet för många är nog "John Smedley".

vet iaf att cohhcarnage , blev sjukt besviken att det gick i stöpet.

Själv är jag lagom trött på retrospel.

Cohhcarnage var väl väldigt involverad i designen av spelet, han ligger väl bakom grundkonceptet om jag inte är helt ute och cyklar?
Han har pratat upp och hajpat spelet väldigt mycket så är det såklart tråkigt för honom att det gick åt pipan, han såg väl sin dröm och hjärtebarn raseras.

Hurvida Smedley har något med det att göra eller ej vet jag inget om men om men alla kan såklart inte räkna med att finansieras av spelmarknaden och detta spel verkar ju inte vara särskilt intressant hos massan.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Alltså, det är ett väldigt fult sätt dom mixat stilarna på i detta. Ett spel som inte vet om det är pixel art, hq-texturer eller 3d...

Lite som Ducktales remastered, väldigt fult.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Notumforce:

problemet för många är nog "John Smedley".

vet iaf att cohhcarnage , blev sjukt besviken att det gick i stöpet.

Själv är jag lagom trött på retrospel.

Cohhcarnage var väl väldigt involverad i designen av spelet, han ligger väl bakom grundkonceptet om jag inte är helt ute och cyklar?
Han har pratat upp och hajpat spelet väldigt mycket så är det såklart tråkigt för honom att det gick åt pipan, han såg väl sin dröm och hjärtebarn raseras.

Hurvida Smedley har något med det att göra eller ej vet jag inget om men om men alla kan såklart inte räkna med att finansieras av spelmarknaden och detta spel verkar ju inte vara särskilt intressant hos massan.

Hero Song va han bara världsdesignkonsult i. Däremot är han mer direkt inblandad i project resurgence.

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Notumforce:

problemet för många är nog "John Smedley".

vet iaf att cohhcarnage , blev sjukt besviken att det gick i stöpet.

Själv är jag lagom trött på retrospel.

Cohhcarnage var väl väldigt involverad i designen av spelet, han ligger väl bakom grundkonceptet om jag inte är helt ute och cyklar?
Han har pratat upp och hajpat spelet väldigt mycket så är det såklart tråkigt för honom att det gick åt pipan, han såg väl sin dröm och hjärtebarn raseras.

Hurvida Smedley har något med det att göra eller ej vet jag inget om men om men alla kan såklart inte räkna med att finansieras av spelmarknaden och detta spel verkar ju inte vara särskilt intressant hos massan.

Hero Song va han bara världsdesignkonsult i. Däremot är han mer direkt inblandad i project resurgence.

aah oki, tackar


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Första gången jag hört om spelet.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

problemet för många är nog "John Smedley".

vet iaf att cohhcarnage , blev sjukt besviken att det gick i stöpet.

Själv är jag lagom trött på retrospel.

John Smedley, mannen som införde microtransactions i EQ2. Må hans näsa fyllas av en aldrig avtagande spystank.

1
Skriv svar