Det här spelade vi under julledigheten

NuZ
Testpilot

Sitter som vanligt fast i Hearthstone men lite Overwatch, CS, BF1, Stellaris, Civ6, Crusader kings mm har de väl blivit. Mem HS äter min själ tyvärr


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Forza Horizon 3
Titanfall 2
COD:Infinite Warfare
DOOM
Trackmania Turbo
Battlefield 4
COD:BLOps 3
Next Cargame: Wreckfest
Project Cars
Counter-Strike: GO
GTA 5
BulletStorm
...


signatur

autograph

Medlem

World of Tanks
World of Warships
Fractured Space
Elite Dangerous
Star Citizen
The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D

Medlem

Köpte mig ett PS4 med NHL 17 i julklapp, så har suttit i Be a Pro läget nästan hela julledigheten. Sjukt kul.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Rainbow six siege
Dishonored 2
Steep
Stardew valley
Overwatch
Titanfall 2
Super mario 3d world
Xenoblade chronicles X
Watch dogs 2


signatur

God is dead

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankh:

World of tanks, astroneers, arigami, shitloads med oculus touch lir.

Vad tycker du om Oculus Touch?


signatur
Medlem

The Secret world förstås,har ju varit Krampusnacht event ett tag.Annars har det blivit lite GTA V och Dragon age:origins.


signatur

More COOP for the masses

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Ankh:

World of tanks, astroneers, arigami, shitloads med oculus touch lir.

Vad tycker du om Oculus Touch?

Fantastisk - jag gillade iofs redan Oculus, men Touch är otroligt bra. Jag har hela tiden hävdat att "jag ska ändå bara sitta ner så jag behöver inte standing eller room scale spel...men det sa jag bara tills jag fick mina touch.

Blev verkligen förvånad över hur många titlar som släpptes samtidigt med (och ännu mer över att steam nu gjort så man kan lira Vive liren med touch).

Dess vikt och känslighet var magnefik och även om jag bara har 2 sensorer så funkar det väldigt bra.
Ska dock beställa 2 till nästa vecka och se om jag hittar något bra för att fästa dom i väggen. Har sett lite bra exempel på nätet (först igår insåg jag att man kan skruva loss sensorerna).

Vad tyckte du själv?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av ppSLY:
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av ppSLY:

Motorsport Manager

Funderat på att köpa det! Är det skoj ?

Annars har jag spelat BF1 och caesar 3 nu under helgerna!

Ja det är skitskoj. Men det är sjukt beroendeframkallande, kan inte sluta spela....

Var inte alls motorsports intresserad innan men nu ser jag fram emot nästa F1 race.

Ok! Låter som jag ska ta och testa MM!
Har följt F1 i några år. Ska bli skoj och se om jag också får mersmak

Medlem

Den lilla tid jag haft över har jag bara spelat 'Orcs Must Die: Unchained'. Det är lite mer som föregångarna OMD och OMD2 numera.
(Det kom en stor uppdatering i början av december som ändrade hela upplägget så nu är det bara PvE, inget PvP längre.)

Ambassadör
Xbox

På skoj:

Star Wars Battlefront
Overwatch

På riktigt:

MGSV


signatur

Jump in.

Skribent
Skrivet av BadMrBox:

Lirat Witcher 3 och Rocket League.

#backapåvesslan?

Vesslan är mitt alter ego och några kompisar körde #backavesslan efter att Calle gick bananas. Calle gjorde i sin tur en ny hashtagg. För sådan är han, det lilla aset.


signatur

I am the black wizards.

12
Skriv svar