Det här spelade vi under julledigheten

Robot
Det här spelade vi under julledigheten
Medlem
Det här spelade vi under julledigheten

Vad fint formatterad och lättläst texten var.

Medlem

-Battlefield 1
-Final Fantasy XV
-Rocket League
-The Legend of Zelda: Majora's Mask
-Sid Meier's Civilization VI
-The Last Guardian
-Batman: Arkham Knight
-Dishonored 2
-Ratchet & Clank
-Gravity Rush Remastered
-Warhammer: Total War
-Stellaris
-Planet Coaster

#MångaSpelLiteTid


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Inga nyheter under min julledighet: Xcom2, Civilization VI och The Secret World. Men kul har jag haft

Medlem

Cities: Skylines

Gen
Medlem

Tomb Raider (första nya)
Witcher 3
Battlefield 1
Watch Dogs 2
Just Cause 3

Skribent
Skrivet av waeress:

Inga nyheter under min julledighet: Xcom2, Civilization VI och The Secret World. Men kul har jag haft

Spel är som bäst när dom fått gotta till sig några år.

Skrivet av Puscifer:

-Battlefield 1
-Final Fantasy XV
-Rocket League
-The Legend of Zelda: Majora's Mask
-Sid Meier's Civilization VI
-The Last Guardian
-Batman: Arkham Knight
-Dishonored 2
-Ratchet & Clank
-Gravity Rush Remastered
-Warhammer: Total War
-Stellaris
-Planet Coaster

#MångaSpelLiteTid

Oj! Jag glömde Stellaris. Bra grejer!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Har jobbat mest men har annars lirat FF 14.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Overwatch, enda spelet som jag kan spela utan att bli uttråkad efter 30 minuter numera. Hoppas på att Camelot Unchained och Lost Ark som ska komma, men antagligen Q4, fixar det.

Medlem

Utan inbördes ordning:
Civilization VI
Cities: Skyline
Planet Coaster
World of Warcraft
Battlefield 1
Hearthstone
American Truck Simulator

Medlem

Motorsport Manager

Medlem

Rainbow six: siege
Firewatch
Pillars of eternity

Medlem

Final Fantasy XV

Medlem

The Dvision
Battlefield 1

Medlem

Hade planerat Astroneer men istället blev det helt otippat The Division och Rimworld!

Medlem

Jag spelade igenom Dishonored 1 + DLC paketen "the Knife of Dunvall" och "the Brigmore Witches" för första gången. Lirade Dishonored 2 före originalet i höstas faktiskt. Båda 2 var helt klart mästerverk som inte får missas. Arkane Studios hör till eliten och har verkligen talang.
Angående DLC paketen till originalet så blev jag riktigt imponerad då det var bra med innehåll i de båda. Det första DLC paketet har jag inte lirat ännu som heter "Dunvall City Trials" och bara fungerar som testbanor. Bra utökning av spelet med de andra paketen som sagt där det är 3+4 banor tillsammans med huvudspelets 9 banor. Kul att spela som lönnmördaren Daud i DLCt. Intressant att få veta mer om Delilah Copperspoon som även är med i 2an...

Nu inväntar jag Arkane Studios nästa spel "Prey" som kommer blåsa oss av stolen...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Final Fantasy Heavensward
The secret world
Dragon age Origins. Köpt under steam rean med alla dlc.

Skägg.
10 Chambers

Glömde skriva New Super Mario Bros 2. Barnen fick det i julklapp...


signatur
Medlem

World of tanks, astroneers, arigami, shitloads med oculus touch lir.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Battlefield 1, watchdogs 2, shadow tactics.

Var dock inte hemma 23-27 så där blev det inte mycket spelande.

Medlem

80% Rocket League

DayZ
Arma 3
BF1
Owlboy
The long dark
Squad

Medlem

Passande artikel. Tänkte precis lägga upp en tråd i forumet.
Kan någon vänlig själ ge en gamer förslag på ett nytt spel !? Lirat alla Biowares, Obsidians, etc. godingar multum med ggr. Känns som jag har alla AAA-titlar även fast jag måste missat några såklart... Gäller bara att vända på rätt sten xD
Sitter här med pengar på kontot och kliande fingrar.
Har spelat så vitt jag vet alla fjolårets smaskiga spel. Vill gärna ha ett story spel eller så, då jag casual-lirar LoL, BF1 och Overwatch ändå
Jag älskar de flesta sorters spel, även om singleplayer RPGs har en särskild plats. Strategi-RPG-Action-FPS etc.
Lirat bl.a:
FFXV
BF1
Overwatch
Witcher 3 + dlc
Fallout 4 + dlc
Doom
Dishonored 2
Mafia 3 (Vilken besvikelse buuuuh)
Total war: Warhammer
Tyranny
Deus Ex: Mankind divided
(Ja, jag har både heltidsjobb och flickvän haha)
Säkerligen många fler jag inte kommer på..
Kom igen alla gamers, hit me up?

Medlem
Skrivet av zumo:

Passande artikel. Tänkte precis lägga upp en tråd i forumet.
Kan någon vänlig själ ge en gamer förslag på ett nytt spel !? Lirat alla Biowares, Obsidians, etc. godingar multum med ggr. Känns som jag har alla AAA-titlar även fast jag måste missat några såklart... Gäller bara att vända på rätt sten xD
Sitter här med pengar på kontot och kliande fingrar.
Har spelat så vitt jag vet alla fjolårets smaskiga spel. Vill gärna ha ett story spel eller så, då jag casual-lirar LoL, BF1 och Overwatch ändå
Jag älskar de flesta sorters spel, även om singleplayer RPGs har en särskild plats. Strategi-RPG-Action-FPS etc.
Lirat bl.a:
FFXV
BF1
Overwatch
Witcher 3 + dlc
Fallout 4 + dlc
Doom
Dishonored 2
Mafia 3 (Vilken besvikelse buuuuh)
Total war: Warhammer
Tyranny
Deus Ex: Mankind divided
(Ja, jag har både heltidsjobb och flickvän haha)
Säkerligen många fler jag inte kommer på..
Kom igen alla gamers, hit me up?

Divinity: Original Sin. Nästintill ett måste om du gillar gamla RPG-spel i ny tappning. Kan vara kul att ha spelat igenom det också inför tvåan som ligger under utveckling just nu.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Lirat Witcher 3 och Rocket League.

#backapåvesslan?

Medlem

Startade nedladdningen av Witcher 3, julen passerade dock och jag har fortfarande 5GB kvar.

Medlem

Kul att Men of War Assault Squad 2 nämns. Riktigt underskattat spel. På många sätt bra mycket bättre än CoH 2.

Dock så bör jag påpeka att Paradox har inget att göra med utgivningen

Sjäv har jag spelat lite:

Overwatch
Rainbow Six Siege
Hearthstone
Age of empires HD
Brutal Doom 64
Men of War: Assault Squad

Medlem
Skrivet av ppSLY:

Motorsport Manager

Funderat på att köpa det! Är det skoj ?

Annars har jag spelat BF1 och caesar 3 nu under helgerna!

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av zumo:

Passande artikel. Tänkte precis lägga upp en tråd i forumet.
Kan någon vänlig själ ge en gamer förslag på ett nytt spel !? Lirat alla Biowares, Obsidians, etc. godingar multum med ggr. Känns som jag har alla AAA-titlar även fast jag måste missat några såklart... Gäller bara att vända på rätt sten xD
Sitter här med pengar på kontot och kliande fingrar.
Har spelat så vitt jag vet alla fjolårets smaskiga spel. Vill gärna ha ett story spel eller så, då jag casual-lirar LoL, BF1 och Overwatch ändå
Jag älskar de flesta sorters spel, även om singleplayer RPGs har en särskild plats. Strategi-RPG-Action-FPS etc.
Lirat bl.a:
FFXV
BF1
Overwatch
Witcher 3 + dlc
Fallout 4 + dlc
Doom
Dishonored 2
Mafia 3 (Vilken besvikelse buuuuh)
Total war: Warhammer
Tyranny
Deus Ex: Mankind divided
(Ja, jag har både heltidsjobb och flickvän haha)
Säkerligen många fler jag inte kommer på..
Kom igen alla gamers, hit me up?

Divinity: Original Sin. Nästintill ett måste om du gillar gamla RPG-spel i ny tappning. Kan vara kul att ha spelat igenom det också inför tvåan som ligger under utveckling just nu.

Tackar och bockar!
Ska kollas upp omgående. Aldrig spelat det faktist

Medlem
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av ppSLY:

Motorsport Manager

Funderat på att köpa det! Är det skoj ?

Annars har jag spelat BF1 och caesar 3 nu under helgerna!

Ja det är skitskoj. Men det är sjukt beroendeframkallande, kan inte sluta spela....

Var inte alls motorsports intresserad innan men nu ser jag fram emot nästa F1 race.

Medlem

World of Warcraft
Art of War: Red Tides

Ni borde testa Art of War om ni inte har gjort det, riktigt roligt free to play spel på Steam. man spelar 3v3 eller 1v1 och skickar trupper ungefär som tower wars i wc3, fast man har 3 dyra commander spells att kasta istället för att bygga torn.

12
Skriv svar