Här är Playstation Plus-spelen för januari

Medlem
Här är Playstation Plus-spelen för januari

Day of the Tentacle är sjukt kul.

Gnällkuk

Nu har den som inte spelat originalet och äger en PS4a INGEN ursäkt längre. Spela eller avgå!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Toppen, blir att köpa en månad då


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det är väll 3 dagar tills 2017? ;p

Skrivet av Marptic:

Det är väll 3 dagar tills 2017? ;p

Haha, räknade in idag också.

Medlem

Två egentligen bra titlar, men man har ju redan spelat dem på andra plattformar. Tycker Sony lyckats dåligt med mycket på sistone. Får hoppas de skärper till sig. För tillfället är det - och väldigt sällan - mest extra-reorna man får som gör PS+ värt(?) priset.

Inaktiv

Tycker det var länge sedan man såg några bra spel på PS+ (inte för att GWG är så mycket bättre). Speciellt retar det mig att utbudet till PS3 är så mjäkigt med tanke på vilket utbud av bra spel som finns till plattformen. Snålkorparna på Sony har väl inte lust att pröjsa helt enkelt när man kan välja en billig crossbuy-titel istället.

Medlem

Ska ni hoppa över att nämna guldspelen för xbox januari månad också ?
För ni skrev inget för december, inte vad såg iaf och jag kollar FZ varje dag.

Skrivet av LaserBrain:

Ska ni hoppa över att nämna guldspelen för xbox januari månad också ?
För ni skrev inget för december, inte vad såg iaf och jag kollar FZ varje dag.

Då kommer du få en trevlig överraskning imorgon!

Medlem

När jag slog igång playstationet idag så tänkte jag på en grej.. vad är 10g storage för saved games för larv egentligen? Vem använder så mycket? De kan likaväl erbjuda 200 terabyte för saved games för det är ingen som kommer använda det ändå. Rent marknadsföringshittepå.

Varför lyfta fram en sån grej liksom, det tar ju Segas gamla blastprocessing till nya nivåer. Kom till våran snakeserver, garanterad 10gig överföring i månaden för smooth multiplayer! Men det skickas ju bara några kb per timm... tyst! 10gig har du att arbeta med! Välj oss!


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Maguz:

När jag slog igång playstationet idag så tänkte jag på en grej.. vad är 10g storage för saved games för larv egentligen? Vem använder så mycket? De kan likaväl erbjuda 200 terabyte för saved games för det är ingen som kommer använda det ändå. Rent marknadsföringshittepå.

Varför lyfta fram en sån grej liksom, det tar ju Segas gamla blastprocessing till nya nivåer. Kom till våran snakeserver, garanterad 10gig överföring i månaden för smooth multiplayer! Men det skickas ju bara några kb per timm... tyst! 10gig har du att arbeta med! Välj oss!

Det var väl 1 GB innan, men spel som typ Witcher 3 kunde ta nästan 100 MB per save fil, och man vill ju iterera, så dom ökade till 10GB

Medlem

Det är inte samma grad av "AAA" titlar idag nu när man ändå måste betala för att kunna spela online på ps4an.
När bara ps3an fanns så släppte de rätt tunga stortitlar. Nu har det knappt varit något på senare tid och 2017 verkar fortsätta i den andan.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd
Skrivet av SunShine:

Det är inte samma grad av "AAA" titlar idag nu när man ändå måste betala för att kunna spela online på ps4an.
När bara ps3an fanns så släppte de rätt tunga stortitlar. Nu har det knappt varit något på senare tid och 2017 verkar fortsätta i den andan.

Sant, men det var väl tyvärr ganska väntat iom att man är tvungen att ha ps + för att lira online

jkw
Medlem

Fanns tydlig anledning till varför jag stängde av min PS+ prenumeration. Och de verkar inte ha för avsikt att förbättra sig....

Medlem
Skrivet av KrejzY:
Skrivet av SunShine:

Det är inte samma grad av "AAA" titlar idag nu när man ändå måste betala för att kunna spela online på ps4an.
När bara ps3an fanns så släppte de rätt tunga stortitlar. Nu har det knappt varit något på senare tid och 2017 verkar fortsätta i den andan.

Sant, men det var väl tyvärr ganska väntat iom att man är tvungen att ha ps + för att lira online

Ja det har blivit uppenbart de taggat ner på det nu är man måste ha det för och lira online. Du har helt rätt i det. Men jag tror de får tänka om lite. Microsoft å andra sidan har haft det systemet ett bra tag (att man måste betala för att kunna spela online) men väljer ändå att släppa rätt smaskiga titlar till gemene krysslåda gamer titt som tätt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Mja, helt okey spel. Jag känner mig nöjd till skillnad från andra, Sony kan inte göra alla nöjda så att ni vet

1
Skriv svar