Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar

Robot
Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar

Vad hjältarna gör i sänghalmen är tydligen något att bli upprörd över.

#overwatch


MEG
Medlem
Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar

Brukar inte klaga på era rubriker men "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar" för mycket Aftonbladet enligt mitt tycke, fattas bara att ni skriver "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar välter internet"


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Ööh, skulle inte kalla det där "rasar".

MEG
Medlem

Själv tycker jag att det är kul att de vågar ta ut svängarna


signatur

Death is only the beginning

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MEG:

Brukar inte klaga på era rubriker men "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar" för mycket Aftonbladet enligt mitt tycke, fattas bara att ni skriver "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar välter internet"

Haha, såklart den är, är ju halva grejen


signatur
MEG
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av MEG:

Brukar inte klaga på era rubriker men "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar" för mycket Aftonbladet enligt mitt tycke, fattas bara att ni skriver "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar välter internet"

Haha, såklart den är, är ju halva grejen

Ok, om det lutar åt parodi så flög det ovanför mitt huvud, och då är det förlåtet


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem

Tycker också att det är kul att McCree ligger utslagen i baren


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av MEG:

Brukar inte klaga på era rubriker men "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar" för mycket Aftonbladet enligt mitt tycke, fattas bara att ni skriver "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar välter internet"

Haha, såklart den är, är ju halva grejen

Ok, om det lutar åt parodi så flög det ovanför mitt huvud, och då är det förlåtet

Inget flyger ovanför mitt huvud.. jag har för snabba reflexer!

Medlem

Ni skulle sett Blizzards forum igårkväll. Otroligt mycket homofobi.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Arizato:

Ni skulle sett Blizzards forum igårkväll. Otroligt mycket homofobi.

Var inne och kikade. Hade tänkt skriva om det först men valde att skriva den gladare nyheten och skita i vad ett gäng homofober skriver på internet.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Arizato:

Ni skulle sett Blizzards forum igårkväll. Otroligt mycket homofobi.

Var inne och kikade. Hade tänkt skriva om det först men valde att skriva den gladare nyheten och skita i vad ett gäng homofober skriver på internet.

Du gjorde det smartare valet. Jag gör tyvärr det korkade misstaget att störa mig på det folk skriver alldeles för ofta!

Medlem

Om Torbjörn har en massa ungar, varför är han klädd som tomten? Och reinhart läser en saga för dom, borde inte det vara reinharts ungar? Eller måste man läst serien för att förstå bilden?

Ständiga Aftonblads-rubriker, skämtas bort som parodi varje gång. Det var kul första gången

Medlem

Jävlar vad det här kommer sätta fart på "fanart".

Men jag trodde Tracer var tvungen att ha på sig sin mackapär för att stanna förankrad i denna värld? Varför skulle Widowmaker sörja sin egen man som hon själv dödade... ?

Tårta + Hanzo = ???

Junkrat och Roadhog är sig lika iaf... .. . please don't go there >:

Skribent
Skrivet av pelson:

Ständiga Aftonblads-rubriker, skämtas bort som parodi varje gång. Det var kul första gången

Kan vara dold sjukdom, uppsök en läkare omedelbart.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av MEG:

Brukar inte klaga på era rubriker men "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar" för mycket Aftonbladet enligt mitt tycke

Nästa nyhet på FZ:

"Folk rasar över FZ's rubriksättning!", sen lite citat från denna tråd.


signatur
Inaktiv

Jag är mycket upprörd och kommer därför fortsätta bojkotta Overwatch, något jag gjort sedan spelet släpptes.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av vurt:
Skrivet av MEG:

Brukar inte klaga på era rubriker men "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar" för mycket Aftonbladet enligt mitt tycke

Nästa nyhet på FZ:

"Folk rasar över FZ's rubriksättning!", sen lite citat från denna tråd.

Haha, blir perfekt mellandagsfiller.


signatur
Medlem

Torbjörn och Reinhardt firar jul ihop... clearly! antingen är det Reinhardts barn, eller Torbjörns barn, eller är dom på ett barnhem å firar jul för barn utan föräldrar??? think outside the box overwatch fans lixom

Medlem

det är 2016(ett tag till, snart 2017) Blir folk fortfarande stötta av vad påhittade figurer gör på sin fritid? Vilken pisstråkig Existens folk måste ha som går ut och gnäller på vem den ena påhittade figuren har en förälskelse i eller vise versa. Finns väl viktigare saker att lägga energin på?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Arizato:

Ni skulle sett Blizzards forum igårkväll. Otroligt mycket homofobi.

Var inne och kikade. Hade tänkt skriva om det först men valde att skriva den gladare nyheten och skita i vad ett gäng homofober skriver på internet.

Rätt val tycker jag. Var inne och kikade en del jag med och det är rätt komiskt samtididgt som det är väldigt tragiskt att folk försöker förklä homofobi som något annat.

Favoriten är "När kommer det sexualisering av en heterosexuell hjälte då?" när Torbjörn i samma serie sitter med sin fru i knät omgiven av ungar.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av MEG:

Brukar inte klaga på era rubriker men "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar" för mycket Aftonbladet enligt mitt tycke, fattas bara att ni skriver "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar välter internet"

Haha, såklart den är, är ju halva grejen

Låt gärna bli snälla.

Trodde förövrigt att Blizzard stoppade sitt Overwatch serietidnings projekt för att det inte passade in i deras plan?

Är det samma "reportrar" på Gamereactor som det är här ?

Medlem
Medlem

Roligt endå att det är ju länge dem sagt att någon av karaktärerna är gay, minns inte riktigt i vilket sammanhang. Men nu är ju det klart iaf.

Personligen hoppades jag väl på att Junkrat och Roadhog va ett par. Men aja, det är väl endå inte försent.

Medlem
Skrivet av MEG:

Brukar inte klaga på era rubriker men "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar" för mycket Aftonbladet enligt mitt tycke, fattas bara att ni skriver "Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar välter internet"

"- Ni kan inte gissa vad som hände sen!"

Medlem

Det hade ju helt klart vart roligast om alla karaktärer var gay... så homofoberna inte kan spela något

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Arizato:

Ni skulle sett Blizzards forum igårkväll. Otroligt mycket homofobi.

Var inne och kikade. Hade tänkt skriva om det först men valde att skriva den gladare nyheten och skita i vad ett gäng homofober skriver på internet.

Det tycker jag är JÄTTEBRA(!!!). Är så fruktansvärt trött på all fokusering på negativitet. Har slutat titta på youtube kanaler, sidor och annat för att det är för mycket negativitet där.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Jävlar vad det här kommer sätta fart på "fanart".


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
123
Skriv svar