Criterions nya - Need for Speed Hot Pursuit

Medlem

Grym trailer!


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

omg omg omg omg har både ståfräs och gåshud!!! Det ser verkligen ut som om de kommer gå tillbaka till rötterna på allvar

Till er som tjatar om namnet... Det finns inget spel som heter NFS Hot Pursuit. Första spelet hette NFS III Hot Pursuit och andra hette NFS Hot Pursuit 2, visst jag kan hålla med om att en 3 bakom namnet på det nya inte skulle skada.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Hot Pursuit 2 var grymt roligt och det bilspel som jag spelat mest i mitt liv. Lyckas dom göra detta spelet minst lika roligt som 2an så blir det nog köp.

Medlem

Gameplay video finns Här


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Wtf!!! En jävla bugati polis En sån vill man inte ha efter sig


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Hot Pursuit är bland dom bättre NFS spelen.
Hoppas att dom går mer tillbaka till NFS 1.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

knäcker!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Det var inga billiga bilar de körde:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Underbart! Äntligen ett riktigt NFS.

Medlem

Fan vad gött! Äntligen verkar de göra ett riktigt Need For Speed!

Medlem

Med tanke på hur jävla bra Burnout Paradise är så har jag höga förväntningar på detta! NFS III: Hot Pursuit är ju lätt det bästa NFS-spelet. Ooooh yeah!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det här kan bli riktigt mysigt.

Medlem

Lite nostalgikänsla fick man allt

Tror detta kan bli ett bra NFS när man går tillbaka till det som gjorde serien så populär.

Medlem

Blandade känslor här... först, åh nej inte ett till dåligt NFS...
Men å andra sidan kan det bli riktigt bra när det är Criterion som utveclar det


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

h2o
Medlem
Skrivet av EmBra:
Skrivet av KlosterKatten:

Äntligen tillbaka till rötterna!!! Inge mer jävla bling bling skit!

Wöööörd!

Men jag fick tårar i ögonen av att se sådana dyrgripar till bilar användas på det där sättet.

Kan bara instämma med dessa två. NFS 3: Hot Pursuit var de bästa arcadracing spelet jag lirat

Man längtar ju redan nå galet efter nya Top Gear avsnitt... 27:e Juni är inte så långt bort men fan, kan dem inte släppa det här spelet nu så man får dämpa sina begär lite?

Vilket skräp ge mig NFS Underground 3 istället, 1 och 2 var king när man körde det som liten (love;))


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Vilket skräp ge mig NFS Underground 3 istället, 1 och 2 var king när man körde det som liten (love;))

Black Box kommer med Underground 3 (eller motsvarande) under första kvartalet 2011.

http://en.wikipedia.org/wiki/Future_of_Need_for_Speed

12
Skriv svar