Se stillsam gameplay från vackra jaktspelet The Hunter: Call of the Wild

Robot
Se stillsam gameplay från vackra jaktspelet The Hunter: Call of the Wild
Medlem
Se stillsam gameplay från vackra jaktspelet The Hunter: Call of the Wild

Bara jag som blev taggad på en runda i skogen nu?

Jag kommer ihåg när jag började spela The Hunter.. Vilka underbara upplevelser det var! Bara gå runt och se på naturen och lyssna på den härliga musiken.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

"MEN! Du måste köpa en subscription för 12€/mån för att få skjuta nåt annat än harar!"

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Bara jag som blev taggad på en runda i skogen nu?

Hähä


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

neh, one time purchase denna gången, plus eventuella dlc etc som vanligt ofc

Medlem

Den här gången betalar man för ammunitionen. 10kr för ett skott

Medlem
Skrivet av Mabec:

Den här gången betalar man för ammunitionen. 10kr för ett skott

Billigare än irl iaf

Medlem
Medlem
Skrivet av Fenrisulven:
Skrivet av Mabec:

Den här gången betalar man för ammunitionen. 10kr för ett skott

Billigare än irl iaf

Ända till Activision tar över samma ide och inför det till nästa COD

Medlem
Skrivet av Turbodog:

"MEN! Du måste köpa en subscription för 12€/mån för att få skjuta nåt annat än harar!"

Call of the Wild kommer inte vara f2p, utan istället köper du det precist som theHunter: Primal. Sen kommer det givetvis komma dlc's med.

Medlem

Kan man döda varandra i multiplayer?

Medlem

Ser snyggt ut men inget för mig. Måste hända lite mer saker i ett spel för mig personligen...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

PS4!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Detta kommer nog bli riktigt najs

Skrivet av Ducci:

Kan man döda varandra i multiplayer?

Nej, har för mig att friendly fire är off, precis som tidigare. Hade inte varit kul om spelare springer runt och jagar andra spelare istället för att göra det som är meningen.

Hade varit ett kul inslag om ett par spelare får spela djur istället, t ex björn eller ngt, som skall hålla sig undan jägaren och kan attackara jägaren om den kommer för nära.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av robbis:

PS4!!!!!!!!!!!!!!

Älskar Avalanches Mad Max & JC3 men har övergett PC-spelande pga för mkt tekniska problem

Medlem

Pay to play...... Provade detta, kul spel, men för mkt pengar i görningen. Synd...... =/

Inaktiv
Skrivet av Preacher81:

Pay to play...... Provade detta, kul spel, men för mkt pengar i görningen. Synd...... =/

Därför detta spel endast har en engångskostnad.

Medlem

Berättarrösten i trailern låter EXAKT likadan som den i trailern för The Witcher 3: Wild Hunt

FM-guru
F.d. Sisyr

Det här spelet använder sig alltså inte av theHunters usla betalningsmodell? Blir garanterat ett köp i så fall.

1
Skriv svar