Will Ferrell gör komedi om åldrande e-sportare

Robot
Will Ferrell gör komedi om åldrande e-sportare
Medlem
Will Ferrell gör komedi om åldrande e-sportare

Austin Powers..?

Medlem

Vet inte vad det är men av någon anledning så glädjer jag mig alltid åt nya filmer med Ferrell, trots att dom allt som oftast i grunden är ganska kassa

Hoppas att detta blir lika "bra" som vanligt!

Medlem
Skrivet av neohasse:

Austin Powers..?

Mustafa (araben som vägrade dö)

Medlem

Någon mer än jag som kan se Will sitta och vråla framför en skärm på en stor turnering? Pensionerad e-sportare som gör comeback i sitt gamla lag vid 50 plus.
Detta kommer bli bra!

Medlem
Skrivet av Mossfeldt:

Någon mer än jag som kan se Will sitta och vråla framför en skärm på en stor turnering? Pensionerad e-sportare som gör comeback i sitt gamla lag vid 50 plus.
Detta kommer bli bra!

Älskar Will Ferrell! Även om hans filmer kanske inte anses som "bra" så misslyckas de aldrig att underhålla mig.

Medlem

Längtar


signatur

"High life on low budget"

Medlem

HELLOOO???

The other guys!

https://www.youtube.com/watch?v=2XoQT_nR1tA

Denna e-sport film kommer säkert bli rolig.

Medlem
Skrivet av neohasse:

Austin Powers..?

Medlem

Snälla låt honom spela ett fighting spel å bli "money matchad" av ungar å grejs

Medlem

Stepbrothers. Hans bästa! Förutom scenen i Old School när han skjuter sig i halsen med trancgunnen. Hans filmer har sjunkit i kvalitet, men jag håller tummarna för detta.

Medlem

När filmer ska behandla spel så brukar det alltid bli en cringe-fest för det känns som ingen av författarna har ens sett ett spel tidigare.
Med tanke på att det är en Will Ferrell-komedi så är ju cringe att vänta, men förhoppningsvis på rätt ställe.

Steven Spielbergs nya "Ready Player One" är ju förövrigt en kommande spelrelaterad film som man hoppas de gör rätt.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av Bojkott:

...

Jaha? Du missar poängen. Väldigt konstigt filmval då det finns bra många andra bättre val..

1
Skriv svar