Final Fantasy XV är seriens snabbast säljande spel

Medlem

Håller med dej Balgath det är svårt att slita sig från detta spel om man är en svält död ffare och inte klarade av serien riktigt efter X. Älskar att även jag som "hatade" 13 kan njuta av detta.

Medlem
Skrivet av toern:

Tycker nog det här var den mest ointressanta skaran karaktärer jag någonsin sett i ett FF-spel, efter att ha kollat upp litet. Ingen aning om det är kul eller rentav intressant då man väl spelar, dock.

Detta är nog skaran av mest intressanta karaktärer i ett FF. Finns nog ingen annan FF-karaktär jag känner bättre än de fyra i XV.
Jag får FFVII-känslor hela tiden när jag spelar, och de är inte på långa vägar lika emo som Cloud.


signatur

-Dictated but not read.

Medlem
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av ivanhoe68:

Hej

Hej, hur är det?

Tjena! Bra, hur är det själv?

Jodå här rullar det bara på!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Ninotramp:
Skrivet av humziz:

Jag har spelat detta i ca 10 timmar och har suttit med main story kanske 1h. Älskar spelet, karaktärerna, fighterna, allt med spelet. Jag kan dock inte hålla med om att man kommer närmare karaktärerna på Engelska då jag hört båda och tycker att man hör dialekterna klarare på Japanska samt att röst skådespelarna på Japanska är i en egen klass.
Detta är i min åsikt det roligaste spelet jag någonsin har spelat, skulle lätt ha skaffat ett ps4 + spelet om jag inte redan haft konsol.

Hej. Har du spelat tidigare spel i serien och vilka andra spel rankar du som dom bästa du spelat Funderar på köp..

Det finns kanske många som inte håller med mig men just nu när jag sitter och spelar det tycker jag verkligen det. Spelat relativt mycket RPG spel, Lirade wow i många år, Witcher 1,2,3, Fallout 4, D3, Dishonored, Bioshock Infinite (har jag för mig det hette) för att nämna några som vissa prisar högt. Jag Älskar det att det inte alltid är så hektiskt och man kan ta det helt i sin egen takt. Dock en sak jag irriterar mig på (som inte verkar vara för alla) så dyker det upp Imperial troops typ hela tiden, vilket är rätt jobbigt om man håller på i en långvarig och krånglig strid, så kan det under en 10-15 minuters period dyka upp 2st Imperial armeér. Detta händer mig rätt ofta dock har kollegan bara stött på armén 2 ggr så verkar vara olika.

Medlem
Skrivet av humziz:
Skrivet av Ninotramp:
Skrivet av humziz:

Jag har spelat detta i ca 10 timmar och har suttit med main story kanske 1h. Älskar spelet, karaktärerna, fighterna, allt med spelet. Jag kan dock inte hålla med om att man kommer närmare karaktärerna på Engelska då jag hört båda och tycker att man hör dialekterna klarare på Japanska samt att röst skådespelarna på Japanska är i en egen klass.
Detta är i min åsikt det roligaste spelet jag någonsin har spelat, skulle lätt ha skaffat ett ps4 + spelet om jag inte redan haft konsol.

Hej. Har du spelat tidigare spel i serien och vilka andra spel rankar du som dom bästa du spelat Funderar på köp..

Det finns kanske många som inte håller med mig men just nu när jag sitter och spelar det tycker jag verkligen det. Spelat relativt mycket RPG spel, Lirade wow i många år, Witcher 1,2,3, Fallout 4, D3, Dishonored, Bioshock Infinite (har jag för mig det hette) för att nämna några som vissa prisar högt. Jag Älskar det att det inte alltid är så hektiskt och man kan ta det helt i sin egen takt. Dock en sak jag irriterar mig på (som inte verkar vara för alla) så dyker det upp Imperial troops typ hela tiden, vilket är rätt jobbigt om man håller på i en långvarig och krånglig strid, så kan det under en 10-15 minuters period dyka upp 2st Imperial armeér. Detta händer mig rätt ofta dock har kollegan bara stött på armén 2 ggr så verkar vara olika.

Håller med om det och jag tror att det är för att jämna ut fighterna lite om man levlar upp för mycket. Men det är vad jag tror iallafall. Jag är på kapitel 3 och är level 32 då jag utforskar mycket och då stöter på en hel del imperial. Men vi får se om dom ändrar det kanske.


signatur

Jag gör aldrig fel och skulle jag gjort ett fel så är det ett fel!

12
Skriv svar