Super Mario Maker for Nintendo 3DS

Robot
Super Mario Maker for Nintendo 3DS

Super Mario Maker till 3DS känns snarare som prototypen än nyversionen.


Medlem
Super Mario Maker for Nintendo 3DS

Fattar inte varför man slopat allt som har med online att göra. Skulle fan inte förvåna mig om Switch varken har nätverksport eller stöd för WiFi.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Fattar inte varför man slopat allt som har med online att göra. Skulle fan inte förvåna mig om Switch varken har nätverksport eller stöd för WiFi.

FAAAAST.... du kan switcha-upp skiten i Kathmandu och sedan spela Zelda på ett hotell i Belgiska Kongo


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Moderator | Testpilot

"Bara möjligt att dela banor lokalt eller via street pass"

Ja okej? Varför då? Spelet blir ju totalt värdelöst.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag har spelet till Wii U men kan inte förstå folks tjusning i att spela andras banor. Hittar bara skräp när jag letar banor, mestadels är det konstverk och exempelvis "Stå still och se mario åka i mål"-banor. Har jag missat något?

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Jag har spelet till Wii U men kan inte förstå folks tjusning i att spela andras banor. Hittar bara skräp när jag letar banor, mestadels är det konstverk och exempelvis "Stå still och se mario åka i mål"-banor. Har jag missat något?

Ja det är mycket sånt skräp, men testa att köra 100 Challenge på expert. Då slipper man sånt, dock blir det jävligt svårt
Sen kan man ju även sortera banor efter de som fått mest stjärnor senaste veckan eller all time etc.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Strumpa:

Jag har spelet till Wii U men kan inte förstå folks tjusning i att spela andras banor. Hittar bara skräp när jag letar banor, mestadels är det konstverk och exempelvis "Stå still och se mario åka i mål"-banor. Har jag missat något?

Ja det är mycket sånt skräp, men testa att köra 100 Challenge på expert. Då slipper man sånt, dock blir det jävligt svårt
Sen kan man ju även sortera banor efter de som fått mest stjärnor senaste veckan eller all time etc.

Okej, ja jag testade 100 challange men aldrig på expert tror jag. Får testa det Jag hade tyckte de vart kul om de var enkelt att hitta helt vanliga banor så som dom i t.ex. Super Mario Bros Wii U.

1
Skriv svar