Pokémon Go får efterlängtad funktion

Robot
Pokémon Go får efterlängtad funktion

Nu blir det enklare att jaga de små krypen.

#pokemon-go


Medlem
Pokémon Go får efterlängtad funktion

Bra att denna funktion kommit fram men nu går vi in i den mörkaste och kallaste perioden på året, med andra ord dålig tajming.

Medlem

Såg det imorse, kul äntligen lite vettig tracking.

Medlem

Underlättar för att få de sista 13 jag har kvar att fånga


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av Stich:

Bra att denna funktion kommit fram men nu går vi in i den mörkaste och kallaste perioden på året, med andra ord dålig tajming.

Dock är Sverige en liten del av värden..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Stich:

Bra att denna funktion kommit fram men nu går vi in i den mörkaste och kallaste perioden på året, med andra ord dålig tajming.

Samtidigt kan man ju spara fingrarna tills man faktiskt är i rätt område


signatur
Medlem
Skrivet av Roglar:
Skrivet av Stich:

Bra att denna funktion kommit fram men nu går vi in i den mörkaste och kallaste perioden på året, med andra ord dålig tajming.

Dock är Sverige en liten del av värden..

Du tror att det bara är mörkt och kallt i december i Sverige, eller?

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Roglar:
Skrivet av Stich:

Bra att denna funktion kommit fram men nu går vi in i den mörkaste och kallaste perioden på året, med andra ord dålig tajming.

Dock är Sverige en liten del av värden..

Du tror att det bara är mörkt och kallt i december i Sverige, eller?

Hela Skandinavien är ju drabbad, delar av Tyskland och Kanada. Samtidigt har Pokemon Go har inte ens släpps i Ryssland, därför är en relativt liten grupp av Pokemon Go´s spelare påverkade av det kalla klimaten.

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Roglar:
Skrivet av Stich:

Bra att denna funktion kommit fram men nu går vi in i den mörkaste och kallaste perioden på året, med andra ord dålig tajming.

Dock är Sverige en liten del av värden..

Du tror att det bara är mörkt och kallt i december i Sverige, eller?

Du tror bara länder som har det mörkt och kallt i december spelar Pokémon Go eller? Andra sidan ekvatorn är på väg in i högsommar. Att hävda att det är fel tillfälle släppa det är bara befängt. Det kommer alltid att vara ett dåligt tillfälle att släppa något någonstans i världen.

Medlem
Skrivet av Kixo:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Roglar:
Skrivet av Stich:

Bra att denna funktion kommit fram men nu går vi in i den mörkaste och kallaste perioden på året, med andra ord dålig tajming.

Dock är Sverige en liten del av värden..

Du tror att det bara är mörkt och kallt i december i Sverige, eller?

Du tror bara länder som har det mörkt och kallt i december spelar Pokémon Go eller? Andra sidan ekvatorn är på väg in i högsommar. Att hävda att det är fel tillfälle släppa det är bara befängt. Det kommer alltid att vara ett dåligt tillfälle att släppa något någonstans i världen.

Nej, men jag är ganska säker på att det är fler spelare i västvärlden.

Medlem
Skrivet av Kixo:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Roglar:
Skrivet av Stich:

Bra att denna funktion kommit fram men nu går vi in i den mörkaste och kallaste perioden på året, med andra ord dålig tajming.

Jag pratar inte om hela världen, jag pratar om dålig tajming för oss. Det påverkar ju inte mig hur andra länderna har sina väderförhållanden.

Sen som andra nämnt, spelbasen finns på på norra delen av ekvatorn.

Dock är Sverige en liten del av värden..

Du tror att det bara är mörkt och kallt i december i Sverige, eller?

Du tror bara länder som har det mörkt och kallt i december spelar Pokémon Go eller? Andra sidan ekvatorn är på väg in i högsommar. Att hävda att det är fel tillfälle släppa det är bara befängt. Det kommer alltid att vara ett dåligt tillfälle att släppa något någonstans i världen.

Medlem

Detta är inte en bra funktion!

Istället för att se att det finns upp till nio pokemons i närheten visar denna nya "tracker" bara pokemons som är närmast dina närmaste pokestop.

Oftast är pokestopen långt borta vilket gör att de pokemons nära där du faktiskt befinner dig, inte längre visas.

Spelare som befinner sig på en plats där det inte finns några pokestops alls, har nu ingen som helst information om nära Pokemons.

Ett stort steg bakåt för Pokemon Go. RIP.

Medlem

Som admin för en lokal Pokémon Go grupp med nästan 1300 medlemmar så kan jag säga att de absolut flesta där verkligen hatar det här nya systemet eftersom det har tagit bort alla pokemon nearby och visar typ 1 rattata på ett stop 2km bort överallt utom på 3 stora områden, centrum, högskolan med tillhörande parker och ett finare bostadsområde med mycket konst.

Det här systemet är kanske bra för storstäder men här i våran 50 000 invånare håla så är det rent skit.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Medlem

Jag har fuskat i pokemon go. Jag har suttit hemma medans jag varit i santa monica och lirat. Dom fick testa detta system innan andra... det är helt hjärndött.. du klickar på en. Kommer fram vid vilket stop det är. Men som jag förstod det skulle nearby finnas kvar också. Men så kanske inte är fallet!?

1
Skriv svar