Hur mycket pengar brände du på Black Friday?

Medlem

0kr på den sk rean.
köpe säkert nå mat eller nått


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Inte ett öre.
Var ju ingen skillnad mot en vanlig helgrea som de flesta internet-butiker har.

Medlem

Blev runt 1500, det var lite spel och film. Har i princip allt annat nytt som TV, dator, projektor, mobil, HTC vive etc så hade inget behov av köpa något annat.

Medlem

0:-


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

0kr ska flytta i Jan så mellandagsrean passar mej bättre. Kanske blir något då. Men villket fall som så tänkte jag handla så mycket jag kan på spel och sånt i Norrtälje. Det blir minst en Pro och en psvr där.

Medlem
Skrivet av Krkan:

4800:-
en SSD
en Bilbarnstol
några spel
lite träningskläder

Letade efter en bra nedsatt borrskruvdragare men tyvärr hittade inget :/

Proffsmagasinet har nedsatt pris på hela sortimentet om du inte kollat där (glöm inte klicka i "med moms uppe till höger)

Medlem
Skrivet av FZappa:

Slog till med Batmobilen för 10 000 000:- sparade 2 000 000:-.
Hmmm... Undrar om jag behöver vinterdäck? Får bli nästa månad har inga stålar kvar.

Funderade också på den, tyckte avbetalningsplanen på 365k i månaden var en kul grej.

Medlem

Passade på att köpa NHL17 (senaste jag hade var NHL 2002 på PC har jag för mig), Warcraft filmen, ett paket med TP frågor med Harry Potter tema, samt ett par Steelseries Siberia 800.
Allt som allt landade det på kanske 2300kr (bara lurarna kostade normalt ~3200).

Så rätt nöjd ändå.

Medlem

Dom här reorna är ju bara nonsens

Medlem

En Dell XPS 15 och en Logitech G900.
Jag hoppades att det skulle bli rea på någon stor extern hårddisk, men tyvärr dök det inte upp någon sådan.

Medlem

Inget, sparar allt till resan nästa år.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Brände typ 3000 kr, ca 800 kr på 2 nya spel, 300-600 kr på några plex till eve online.
sen kläder också.
Köpte cod infinite warefare som tog 5 tim o installera från 6 skivor o sen tankade man typ 55 gig på 4g som där ja bor på en bra natt kan komma upp i 20 mbps men oftast är runt 10 mbps...
Köpte civ 6 som inte funkade efter man installerat så man fick leta runt på nätet efter hur man skulle fixa det, slutade med att man installerade om direct x och någon vcdist fil inne i en mapp i spelets mapp..
T-shirts är alltid nice och ett par boxers och en fresh mössa och sen klippte man sig också vilket var extra nice då man inte klippt sig sen augusti...

Medlem

7800kr
Blev ett GTX 1070 och PS4 Pro ^^


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Avrundat till närmaste hundring slutade det på 45000
Ny dator (delar) till mig, TV till frugan.

Vart väl ca 10k mer än planerat, men men sista kavajen har inga fickor.

Medlem

Ingenting. Handlade lite julklappar, inget som var på rea dock. Lite dumt kanske.

Medlem

SSD, lite skivor, ett par böcker, några billiga steam-spel, en t-shirt och ett par studiohögtalare. Ca 5000kr.

Medlem

Ca 500:-. En mössa. >.<

Medlem

Det var läge att byta mitt urgamla gfx-kort (ett GTX 690) så jag slog till på ett Asus GTX 1070 Strix, grymt nöjd.
Plus XCOM 2.

Medlem

2 liter Cola.


signatur

autograph

Medlem

130 kr på 2 tshirts

123
Skriv svar